دیدار مدیرکل زندانهای خراسان رضوی با سرپرست معاونت هماهنگی امور اقتصادی استانداری

سید مجتبی حسینی مدیرکل زندانهای خراسان رضوی با حسن نوری زاده سرپرست جدید معاونت هماهنگی امور اقتصادی استانداری استان دیدار کرد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی اداره کل زندان‌های استان خراسان رضوی، سید مجتبی حسینی مدیرکل زندانهای استان با هدف هم افزایی و افزایش تعاملات دوجانبه با سرپرست جدید معاونت هماهنگی امور اقتصادی استانداری خراسان رضوی دیدار و ضمن آرزوی توفیق برای حسن نوری زاده، در خصوص توسعه زیرساخت‌های اشتغال در مراکز تأمینی و تربیتی استان به گفتگو پرداخت.

سید مجتبی حسینی در این جلسه، با تشریح وضعیت فیزیکی و ظرفیت سوله های اشتغال در اردوگاه حرفه آموزی وکاردرمانی استان، نسبت به فراهم بودن زمینه مشارکت کارآفرینان و صاحبان صنایع در این مرکز اعلام آمادگی کرد.

نوری زاده نیز در این دیدار در خصوص اجماع همه ظرفیت‌های ممکن و موجود در زمینه توسعه اشتغال زندانیان از تعامل با بنیاد تعاون زندانیان استان خبر داد.

شایان ذکر است، راهگشایی در ارائه تسهیلات حمایتی و خوداشتغالی ویژه زندانیان آزاد شده و خانواده زندانیان نیازمند و افزایش سقف این تسهیلات ، از موضوعات دیگر مورد بحث و توافق در این جلسه بود.

گفتنی است، نوری‌زاده پیش از این فرماندار شهرستان سرخس بود که به تازگی با حفظ سمت به عنوان سرپرست معاونت هماهنگی امور اقتصادی استانداری خراسان رضوی منصوب شده است.

انتهای خبر/

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha