پیام تبریک مدیرکل زندان‌های خراسان رضوی به مناسبت روز روابط عمومی و ارتباطات

سید مجتبی حسینی مدیرکل زندانهای استان خراسان رضوی در پیامی روز جهانی «ارتباطات» و روز ملی «روابط عمومی»را تبریک گفت.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی اداره کل زندان های استان خراسان رضوی، سید مجتبی حسینی مدیرکل زندان های استان در پیامی ۲۷ اردیبهشت ماه، روز ارتباطات و روابط عمومی را تبریک گفت.

متن این پیام به این شرح است:

همکاران ارجمند و فعالین حوزه روابط عمومی سلام علیکم

۲۷ اردیبهشت یادآور این مهم است که به اعتبار تجارب موفق و همچنین علم مدیریت ، روابط عمومی هنر ایجاد، استمرار و ارتقاء روابط انسانی و سازمانی در عصر ارتباطات است و فعالان عرصه روابط عمومی پیش قراولان آگاهی بخش جامعه هستند که نقش مهمی در تنویر افکار عمومی بر عهده دارند و بدون تردید روابط عمومی ها در تحقق اهداف و اولویت های سیستمی و سازمانی از سهم مهم و انکار ناپذیر هم در فرآیند اجرا و هم در روند آگاهی بخشی و انسجام سازمانی برخوردارند.

اینجانب ۲۷ اردیبهشت ماه؛ روز جهانی «ارتباطات» و روز ملی «روابط عمومی» را به همکاران این حوزه در سطوح ستادی و زندانها تبریک عرض میکنم و از همت والا و تلاش ارزشمندتان به ویژه در امر اطلاع رسانی خدمات نظام زندانبانی در دوره تحولی قدردانی مینمایم.

امید است به لطف حضرت حق و با همدلی و همکاری بر پایه خرد جمعی، شاهد ارزش آفرینی‌های عمیق و موثری برای نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران باشیم، تندرست و پیروز باشید.

سید مجتبی حسینی مدیرکل زندانهای خراسان رضوی

انتهای خبر/

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha