گذشت کریمانه خانواده مقتول از قصاص محکوم مریوانی

در سومین روز از سفر مدیرکل عفو و بخشودگی قوه قضائیه به استان کردستان و بازدید ایشان از زندان مریوان، با جلب رضایت اولیاءدم، زندانی محکوم به قصاص پس از ۱۴ سال،بخشیده شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی اداره کل زندانهای استان کردستان ، احسانی ، مدیرکل عفو بخشودگی قوه قضائیه و هیأت همراه با حضور در زندان مریوان ضمن بازدید از بخش های مختلف این ندامتگاه ، در دیداری چهره به چهره پرونده مددجویان را بررسی کرده و زمینه عفو تعداد ۳۴ نفر از زندانیان را فراهم کردند.

در این بازدید که مدیرکل و معاون اداری مالی زندانهای استان، معاون قضایی رئیس کل دادگستری و دادستان مریوان نیز حضور داشتند، با گذشت اولیاء دم و اخذ موافقت ایشان، زندانی محکوم به قصاص(ص.ش) پس از ۱۴ سال تحمل حبس از قصاص نجات یافت.

مجتبی محمدی ، مدیرکل زندانهای استان کردستان در این خصوص گفت: در راستای نیل به اهداف سازمان زندانها و اقدامات تامینی و تربیتی کشور و در راستای سیاست کاهش جمعیت کیفری، با حضور مدیرکل عفو و بخشودگی قوه قضائیه، همزمان با دهه کرامت جلسه اخذ رضایت شکات ، جهت کمک به آزادی یکی از زندانیان محکوم به قصاص در مریوان برگزار شد و خوشبختانه با گذشت اولیاء دم از حکم قصاص، زمینه آزادی این زندانی فراهم گردید .

انتهای خبر/

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha