نشست مشترک رئیس زندان بابل با رئیس اداره ورزش و جوانان

رئیس زندان بابل به منظور ارتقاء وضعیت جسمانی و روحی و روانی زندانیان با اجرای برنامه های متعدد ورزشی و بازیهای سرگرمی با اداره ورزش و جوانان این شهرستان تفاهمنامه همکاری امضاء کرد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی اداره کل زندان های استان مازندران، مهدی شریعت، رئیس اداره زندان شهرستان بابل صبح امروز با رئیس اداره ورزش و جوانان این شهرستان و جمعی از روسای هیأت های ورزشی تفاهمنامه همکاری امضاء کرد.

رئیس زندان بابل در این نشست بیان کرد، سازمان زندان ها به حفظ و ارتقاء سلامت جسمی و روحی زندانیان بسیار اهمیت می دهد و برگزاری چنین جلساتی دقیقا در همین راستاست.

وی تصریح کرد، قطعا اداره ورزش و جوانان ظرفیت هایی دارد که در سایه تعامل فی مابین می توان در اجرای اهداف اصلاحی و تربیتی زندانیان از آن بهره مند شد.

"لیلا عرب"رئیس اداره ورزش و جوانان بابل گفت: با عنایت به تفاهم نامه امضاء شده در سطح مقام های کشوری مایل بودیم تا این جلسه تعاملی هر چه زودتر برگزار شود.

وی افزود: این اداره با تمام امکانات اقدامات لازم را در راستای همکاری با زندان بابل و برگزاری مسابقات و دوره های آموزشی ورزشی انجام خواهد داد.

گفتنی است در پایان این جلسه تفاهم نامه همکاری میان ادارات زندان و اداره ورزش و جوانان بابل و جمعی از روسای هیأت های ورزشی این شهرستان منعقدگردید.

انتهای خبر/

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha