تقدیر و تشکر نماینده شاهین شهر از مسئولین زندان اصفهان و سازمان زندان‌ها 

در پی کشف محموله شیشه در ورود به اردوگاه اصفهان، نماینده شاهین شهر، برخوار و میمه از مسئولین زندان های اصفهان و سازمان زندانها تقدیر و تشکر کرد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی اداره کل زندان های استان اصفهان، حسینعلی حاجی دلیگانی نماینده شاهین شهر، برخوار و میمه در مجلس شورای اسلامی در گفتگو با خبرنگار الف با اشاره به خبر «کشف ۳ کیلوگرم مخدر شیشه از هندوانه‌های اهدایی به زندان اصفهان» گفت: با توجه به کشف این مواد در اردوگاه حرفه آموزی و کاردرمانی زندانهای استان اصفهان، از تعهد و هوشیاری کارکنان این اردوگاه و همچنین تلاش شبانه روزی مسئولین زندان استان و سازمان زندانها تقدیر و تشکر می کنم.

وی تاکید کرد: حسب اطلاع ما علیرغم کمبود امکانات و تجهیزات لازم، مسئولین در خدمت رسانی کم نمی گذارند و نسبت به بازگشت سالم زندانیان در حال خدمات رسانی هستند.
عضو کمیسیون قضائی و حقوقی مجلس شورای اسلامی بر لزوم تقویت و تجهیز زندانها و روزآمد نمودن امکانات موجود برای انجام رسالت درمان و بازپروری زندانیان تاکید کرد.

حاجی دلیگانی گفت: ما معتقدیم که باید نسبت به تغییر و تعالی نگاه جامعه و مسولین در ماموریت محوله به سازمان زندانها و زحمات زندانبانان بی نام و نشان اقدام کرد.

عضو کمیسیون قضائی و حقوقی مجلس تاکید کرد: کارکنان سازمان زندانها یکی از مجموعه های متعهد و کارآمد در مجموعه قوه قصاییه و نطام اداری می باشند که بدون شک یکی از سخت ترین ماموریتها را برعهده دارند. افضل الاعمال احمزها بهترین اعمال سخت ترین هاست.

وی اضافه کرد: مجلس شورای اسلامی همواره در کنار مسئولین بوده و برای تقویت سازمان زندانها می تواند هم در بعد قانونگذاری و هم نظارت در انجام وظایف سنگین آنها کمک کننده باشد.

اخیرا خبری تحت عنوان کشف سه کیلوگرم شیشه در داخل سه تن هندوانه اهدایی در اردوگاه حرفه‌آموزی و کاردرمانی زندان اصفهان منتشر شد.

ماجرا از این قرار بود که یکی از زندانیان اردوگاه حرفه‌آموزی و کاردرمانی زندان اصفهان که در مرخصی بود، نسبت به اهدای حدود سه تـن هندوانه برای مصرف زندانیان اقدام و آن را وارد اردوگاه می‌کند.

در زمان تخلیه بار هندوانه اهدایی در انبار اردوگاه و حین بازرسی توسط کارکنان یگان حفاظت زندان به یکی از هندوانه‌ها مشـکوک می‌شوند.

پس از بررسی دقیق تر آن، مسئولین زندان متوجه برش انتهایی هندوانه به صورت دایره‌ای شده و اثرات چسب در آن قسمت موجب می‌شود تا نسبت به باز کردن هندوانه اقدام کنند.

انتهای خبر/

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha