مراسم تجلیل از کارکنان روابط عمومی زندان‌های استان تهران

به مناسبت روز جهانی ارتباطات و روابط عمومی، این فرصت را غنیمت شمرده تا از نقش پررنگ روابط عمومی و اطلاع‌رسانی در پیشبرد اهداف اصلاحی، تربیتی و فرهنگی تقدیر نماییم.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی اداره کل زندان های استان تهران، مدیرکل زندان های استان تهران همزمان با ۲۷ اردیبهشت‌ ماه مصادف با روز «ارتباطات و روابط‌عمومی»، این روز را به همه فعالان و اهل قلم حوزه ارتباطات و روابط‌عمومی اداره کل زندان های استان تهران تبریک گفت.

آیین بزرگداشت روز جهانی ارتباطات و روابط عمومی، با حضور سید حشمت الله حیات الغیب مدیر کل زندان های استان تهران، جمیاری معاون سلامت، اصلاح و تربیت اداره کل و کلیه مسئولین روابط عمومی زندان های استان تهران در اتاق جلسات برگزار شد.

در ابتدای این نشست جمیاری ضمن تبریک دهه کرامت و فرا رسیدن میلاد با سعادت هشتمین اختر تابناک امامت بیان کرد: در اولویت چهارم ابلاغ شده از سوی ریاست سازمان زندان ها، انعکاس به روز اخبار، توسعه فعالیت های حوزه روابط عمومی و ارزیابی عملکرد حوزه های مختلف در سطح زندان های استان اهمیت بسزایی دارد.

در ادامه مدیر کل زندان های استان تهران؛ ضمن تبریک به مناسبت دهه کرامت ، ولادت با سعادت علی بن موسی الرضا علیه السلام و تبریک و تهمنیت به مناسبت روز روابط عمومی و ارتباطات با اشاره به نقش مهم اطلاع رسانی به موقع فعالیت ها و اقدامات زندان ها تأکید کرد: اطلاع از جو عمومی، ارتباط ویژه و موثر با کارکنان یک تکلیف برای روابط عمومی است.

ارزیابی وضعیت موجود زندان ها و ارائه راهکار مناسب را از دیگر وظایف روابط عمومی دانست و تصریح کرد: آموزش عمومی و همگانی نیز از جمله موضوعاتی است که باید در روابط عمومی به آن توجه شود.

در این جلسه از فعالین حوزه روابط عمومی در سطح زندان های استان تهران تجلیل شد.

انتهای خبر/

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha