دیدار رئیس زندان دشتی با امام جمعه شهرستان

در راستای اولویت های سازمانی و بمنظور هماهنگی جهت برگزاری همایش نسیم مهر رئیس و مسئولین زندان با امام جمعه شهرستان دشتی دیدار و گفتگو کردند .

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی اداره کل زندان های استان بوشهر، در این دیدار که بمنظور هماهنگی جهت برگزاری آیین نوع دوستی نسیم مهر صورت گرفت ابراهیم فقیه رئیس زندان شهرستان دشتی ضمن ارائه گزارش در خصوص اقدامات فرهنگی صورت گرفته در زندان تعامل هر چه بیشتر زندان و ائمه جمعه را موجب راه گشایی در چراغ راهی جهت بازگشت عزتمندانه زندانیان به آغوش خانواده و جامعه دانست .

دیدار رئیس زندان دشتی با امام جمعه شهرستان

در ادامه ضمن دعوت از ایشان جهت حضور در مراسم نسیم مهر و حمایت از خانواده زندانیان ارائه رهنمود از جانب ایشان در خصوص برگزاری هر چه بهتر مراسم مذکور را مزید امتنان دانست .

حجت الاسلام زاهد دوست امام جمعه شهرستان نیز ضمن تشکر و قدردانی از زحمات بی وقفه و برادرانه مسئولین زندان و انجمن حمایت از زندانیان گفت: زندانبانی اسلامی و انسانی به معنای واقعی کلمه در کشورمان برقرار و اجرا می گردد وگرنه در کجای جهان حکومتی را سراغ دارید که نه تنها از خانواده زندانیان که بعضا بواسطه لغزش و خطا به زندان افتاده اند ، بلکه از خود زندانی نیز حمایت مالی و معنوی بنماید .

دیدار رئیس زندان دشتی با امام جمعه شهرستان

انتهای خبر/

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha