تجلیل مدیرکل زندان‌های آذربایجان شرقی از مسئولین روابط عمومی زندان‌های استان

به مناسبت روز ارتباطات وروابط عمومی جوادی مدیر کل زندانهای استان آذربایجان شرقی از روابط عمومی زندانهای استان تجلیل کرد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی اداره کل زندانهای استان آذربایجان شرقی ،جوادی مدیر کل زندانهای استان آذربایجان شرقی ضمن تبریک روز روابط عمومی به نقش وجایگاه روابط عمومی در زندانهای اشاره ای کرد وافزود:امروز عصر ارتباطات است، ما در این عصر به یک شبکه جهانی وصل شدیم و این موقعیت یک فرصتی است برای انتقال خدمات زندانبانی اسلامی به جامعه است.

وی در ادامه اظهار داشت : روابط عمومی ها به عنوان عناصر قوی در پیشبرد اهداف سازمانها تلقی شده و همکارانی که در روابط عمومی تلاش می کنند، باید طوری برنامه ریزی کنند که بتوانند کارهای سازمان را دقیق تر به سمت جلو سوق دهند.

مدیر کل زندانهای استان در ادامه گفت :روابط عمومی نسبت به سایر قسمت هانیازمند رشد و تعالی بیشتری است واین رشد و تعالی درسایه توجه بیشتر به این حوزه محقق می شود.

شایان ذکر است مدیر کل زندانهای استان آذربایجان شرقی در این مراسم از مسئول روابط عمومی ستاد اداره کل و مسئول روابط عمومی زندان مرکزی تبریز با اهداء لوح و کارت هدیه ای تجلیل کرد ومقرر شد لوح تقدیر سایر مسئولین روابط عمومی شهرستانها نیزاز طریق رابط مربوطه ارسال گرددتا رئیس زندان ها نیز طی مراسمی لوح تقدیر مدیر کل زندانهای استان را به مسئولین روابط عمومی های زندانهای استان اهداء کنند.

تجلیل مدیر کل زندانهای آذربایجان شرقی از روابط عمومی های زندانهای استان

انتهای خبر/

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha