شرایط آزادی ۷ محکوم غیرعمد در بازدید مدیر ستاد دیه گلستان از زندان گرگان، فراهم شد

به برکت دهه کرامت و در بازدید حمید وسکوئی مدیر ستاد مردمی دیه استان گلستان از اندرزگاه زندانیان رأی باز زندان گرگان، شرایط آزادی ۷ محکوم غیرعمد فراهم شد.

به گزارش روابط عمومی ستاد مردمی دیه استان گلستان، صبح امروز مدیر این ستاد با حضور در زندان مرکزی گرگان با زندانیان رأی باز دیدار چهره به چهره داشت و به درخواست های آنان رسیدگی کرد .
وسکوئی ضمن تبریک دهه کرامت و ولادت حضرت ثامن الائمه(ع)، گفت: به برکت این دهه مبارک شرایط برای آزادی تعداد زیادی از زندانیان غیرعمد استان فراهم است که تاکنون تعداد قابل توجهی در نوبت آزادی قرار گرفته اند.
مدیر ستاد مردمی دیه گلستان، ضمن بررسی دقیق پرونده های زندانیان جرائم غیرعمد، افزود: از شاخصه های مهم پرداخت بخشی از بدهی مددجویان غیرعمد از سوی ستاد دیه، اخذ رضایت از شکات و اعسار و همچنین نقدینگی مددجو است.
وی با تشکر از پیگیری های مددکاران و شورای حل اختلاف زندان‌ها در پرونده های مربوط به ستاد دیه، گفت: در این راستا مددجویان نیز باید پیگیر امورات خود برای تسریع در آزادی باشند تا این فرصت را از دست نداده و مجدد متحمل حبس نشوند.
در این دیدار چهره به چهره با بررسی پرونده های زندانیان نیازمند و واجد شرایط، اسباب آزادی ۷ زندانی جرائم غیرعمد فراهم شد.

انتهای خبر/

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha