بررسی فرآیند تحقق اولویت‌های سازمان زندان‌ها در جلسه شورای اداری زندان‌های کردستان

جلسه شورای اداری زندانهای استان کردستان با حضور مدیرکل زندانهای استان، رؤسا و مسئولین ادارات ستادی اداره کل و روسای زندانهای تابعه ، شنبه 29 اردیبهشت ماه 1403 در سالن امام خامنه‌ای (مدظله العالی) اداره کل زندانهای استان برگزار شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی اداره کل زندانهای استان کردستان، در این جلسه اقدامات انجام گرفته در راستای نیل به اهداف و اولویت ها ی چهارگانه سازمان زندانها در سال جدید مورد بررسی قرار گرفت و برنامه ریزی لازم در خصوص تعیین کارگروه های مختلف در هر حوزه و تسریع در اجرای مصوبات شورای اداری انجام شد .

مجتبی محمدی مدیرکل زندانهای استان کردستان در جمع روسای زندانها و رؤسا و مسئولین ستاد اداره کل تصریح کرد؛ علاوه بر ثبت آمار اشتغال نشسته در تمامی زندانهای استان ، اقدامات لازم در زمینه اشتغال خانواده زندانیان و توسعه مشاغل خانگی توسط انجمن حمایت زندانیان و روسای زندانها تابعه در اولویت قرار گیرد.

محمدی افزود: در راستای توسعه اشتغال در زندانهای استان و پیرو جلسات و مذاکرات انجام شده با کارآفرینان مختلف در شهرستانها، برنامه ریزی و هماهنگی جهت راه‌اندازی و افتتاح پروژه های خوابگاه_کارگاه و اشتغال صنعت محور انجام گیرد.

در ادامه جلسه، معاونین، مسئولین ستاد اداره کل، کارشناسان و روسای زندانهای تابعه ، پیشنهادات و برنامه های حوزه فعالیت خود را در راستای اولویت های ابلاغی سازمان زندانها تشریح کردند .

انتهای خبر/

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha