کد خبر: 19166
۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۳، ۱۱:۰۶
انالله و انا الیه راجعون

روح بلند رئیس جمهور مردمی و انقلابی " شهید آیت الله رئیسی دکتر رئیسی به ملکوت اعلی پیوست.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی اداره کل زندانهای استان قم، علی اصغر رنجبر مدیر کل زندانهای استان قم در پیامی شهادت حضرت آیت الله رئیسی و هیات همراه را در سانحه سقوط بالگرد تسلیت گفت. در این پیام آمده است:

من المومنین رجال صدقوا ماعاهدو الله علیه و من هم من قضی نحبه و من هم من ینتظر و ما بدلوا تبدیلا

خبر تاسف باری که در سی امین روز اردیبهشت ماه و در شب ولادت امام رضا(ع) گوش به گوش شنیده شد حاکی از واقعه ای ناگوار داشت و این روز را به یکی از تلخ ترین روزهای ملت ایران تبدیل کرد. خادم الرضا و سید شهیدان خدمت، رئیس جمهور مردمی و محبوب " آیت الله دکتر سید ابراهیم رئیسی " در روز ولادت ثامن الائمه آسمانی شد و خوشا به سعادت ایشان و همراهانشان که در سانحه سقوط بالگرد، عاشقانه به سوی امام هشتم پرگشودند.

مردم ایران اسلامی، یاد و خاطره " شهید والامقام حضرت آیت الله دکتر سید ابراهیم رئیسی" و خدمات صادقانه و جهادگونه ایشان را در مدت زمان ریاست جمهوری، هیچگاه فراموش نخواهند کرد.

این ضایعه تاسف بار را به مقام عظمای ولایت حضرت امام خامنه ای (حفظه الله)، حضرت حجت الاسلام والمسلمین اژه ای ریاست قوه قضائیه، جناب آقای دکتر محمدی ریاست سازمان زندانها و اقدامات تامینی و تربیتی کشور، کارکنان خدوم زندانهای کشور، ملت غیور و شجاع ایران اسلامی و بخصوص مردم شهید پرور استان قم و خانواده معزز و محترم آن مجاهدان شهید تسلیت می گوید و علوّ درجات و پاداش الهی را برای آن شهیدان عالی مقام از خداوند متعال خواستار است .

علی اصغر رنجبر

مدیر کل زندانهای استان قم

انتهای خبر/

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha