پیام تسلیت رئیس سازمان زندان‌ها در پی شهادت رئیس‌جمهور دولت مردمی و همراهان ایشان

در پیام دکتر محمدی آمده است: اعتقاد راسخ دارم که مسیر پرتلألوآن فقید سعید همچنان با عهد و تلاش بی‌وقفه خادمان جمهوری اسلامی ایران، روشن‌تر از همیشه ادامه خواهد یافت.

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی سازمان زندان‌ها و اقدامات تأمینی و تربیتی کشور، در پیام تسلیت دکتر غلامعلی محمدی درپی شهادت آیت‌الله دکتر سید ابراهیم رئیسی و شهدای سانحه هوایی آمده است:

عروج ملکوتی رئیس‌جمهور مردمی و محبوب کشورمان، غمی اندوهناک برای میهن اسلامی ایران خواهد بود. مردی که با خداوند عهد صادقانه بست تا عاشقانه به مردمش خدمت کند و تا پای جان هم بر این عهد نشست. این شهید بزرگوار و یار دیرین انقلاب، مسیری پرافتخار را برای کشورمان به امانت گذاشت. اعتقاد راسخ دارم که مسیر پرتلألوآن فقید سعید همچنان با عهد و تلاش بی‌وقفه خادمان جمهوری اسلامی ایران، روشن‌تر از همیشه ادامه خواهد یافت.

اینجانب این حادثه غمناک را به پیشگاه حضرت ولیعصر(عج)، رهبر فرزانه انقلاب اسلامی و ملت بزرگ ایران و خانواده معزز شهدا تسلیت عرض نموده و از خداوند متعال برای شهدای گرانقدر این سانحه غفران و رحمت واسعه الهی و همنشینی با ائمه معصومین(س) در بهشت برین را مسئلت دارم.

انتهای خبر/

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha