میز خدمت مسئولین شهر مرودشت به درخواست ۸۵ خانواده زندانی رسیدگی کرد

 به مناسبت شهادت شهدای خدمت به ویژه سید الشهدای خادم الرضا (ع) ، همچنین در آستانه ۵ خرداد،روز نسیم مهر مدیر زندان مرودشت با برپایی میز خدمت در مصلای نماز جمعه به درخواست‌های مراجعین رسیدگی کرد. 

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی اداره کل زندان‌های استان فارس، در این برنامه خدمت رسانی که با حضور معاون فرماندار، رئیس کمیته امداد شهرستان و جمعی دیگر از مسئولین و کارشناسان در میز خدمت زندان هم همراه بود- علی اکبر منصوری در حدود ۳ ساعت ضمن دیدار با ۸۵ خانواده مددجوی مراجعه کننده، درخواست‌های آنان را استماع نمود و جهت رسیدگی به موارد مطرح شده تصمیمات لازم را اتخاذ کرد.

حجت الاسلام والمسلمین مصطفی خاوری امام جمعه مرودشت نیز در بازدید خود از برنامه میز خدمت ادارات، در جریان اقدامات خدمت رسانی مدیریت زندان به مراجعین قرار گرفت.

امام جمعه مرودشت در سخنان ضمن خطبه خود،برگزاری میز خدمت را در استمرار مکتب سید الشهدای خدمت و توجه به مردم و رسیدگی به درخواست‌ها و مشکلات آنان و یک سنت حسنه و موثر توصیف کرد و با اشاره به روز ۵ خرداد و نسیم مهر گفت: حساب خانواده‌های مددجویان از زندانیان در موضوع رسیدگی به جرم جداست و این خانواده‌های بی‌سرپرست باید مورد توجه و حمایت خیران و نهادهای حمایتی قرار گیرند.

حجت الاسلام والمسلمین خاوری، روز نسیم مهر را یک مناسبت نمادین برای یک توجه کامل و لازم در تمام سال به موضوع کاهش آسیبهای ناشی از نبود سرپرست بر خانواده‌های زندانیان معرفی کرد و اظهار کرد: کمک به این خانواده‌ها منجر به کنترل، پیشگیری و کاهش آسیب‌های اجتماعی خواهد شد.

انتهای خبر/

میز خدمت مسوولین شهر مرودشت به درخواستهای ۸۵ خانواده زندانی رسیدگی کرد

میز خدمت مسوولین شهر مرودشت به درخواستهای ۸۵ خانواده زندانی رسیدگی کرد

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha