جلسه دفاعیه پروژه اقدام‌پژوهی منتخبین دوره جامع مدیریت زندان در کرمان

جلسه دفاعیه پروژه اقدام پژوهی گروه «سردار سلیمانی» با حضور معاون آموزش و پژوهش سازمان زندان‌ها، مدیرکل زندان‌های استان کرمان و رئیس مرکز آموزش منطقه ۵ کشور، به مدت ۳ روز در اداره کل زندان‌های استان برگزار و منتخبین دوره جامع مدیریت زندان از پروژه اقدام پژوهی خود دفاع کردند.

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی اداره‌کل زندان‌های استان کرمان، رضا ذوالفعلی‌نژاد مدیرکل زندان‌های استان ضمن تقدیر از تلاش منتخبین این دوره، گفت: قریب به یک سال است که استان کرمان میزبان دوره جامع مدیریت زندان است؛ اقدام خوبی که سازمان زندان‌ها در خصوص نخبه‌پروری و تلفیق علم و تجربه، برای مدیریت درست و بهتر زندان‌ها انجام داده است.

مدیرکل زندان‌های استان، افزود: امیدواریم خروجی این دوره جامع بتواند به نحوی باشد تا ما در بدنه ساختاری زندانبانی، نیروهای متبحر، داشته باشیم.

دکتر ربیعی معاون آموزش و پژوهش سازمان زندان‌ها، گفت: در راستای علمی شدن امور زندانبانی، از سال ۱۴۰۰ انتخاب کارکنان در حوزه زندانبانی برای تربیت و تصدی پست‌های مدیریتی، برنامه‌ریزی شد. وی افزود: دوره‌ی جامع مدیریت زندان با حضور ۱۲۰ نفر از پذیرفته شدگان آزمون اولیه، در چهار پودمان آموزشی به میزبانی استان‌های آذربایجان شرقی، تهران، کرمان و فارس آغاز شد.

جلسه دفاعیه پروژه اقدام پژوهی منتخبین دوره جامع مدیریت زندان در کرمان

معاون آموزش و پژوهش سازمان زندان‌ها، در تشریح اهداف دوره جامع مدیریت زندان، اظهار داشت: هدف اولیه این دوره، انتخاب و تهیه بانک اطلاعاتی از همکاران شایسته‌ای است که برخی از آنان در حالت معمول، قابل شناسایی نیستند. وی دومین هدف سازمان را آموزش و تربیت برگزیدگان آزمون برشمرد و گفت: آموزش و تربیت افراد به‌گونه‌ای است تا بتوان از وجود آنان در پست‌های مدیریتی بهره برد.

دکتر ربیعی، سومین هدف سازمان را ایجاد انگیزه در بین کارکنان عنوان کرد و گفت: انگیزه کارکنان سبب ارتقاء انگیزشی و نشاط در مجموعه سازمان می‌گردد که می‌توان از آن به عنوان بزرگترین هدف این دوره یاد کرد.

معاون آموزش و پژوهش سازمان زندان‌ها در خصوص اهمیت اقدام پژوهی گفت: هیچ جامعه و سازمانی علمی نمی‌شود مگر اینکه پژوهش در آن ملاک عمل قرار گیرد. وی با اشاره به نکته که «بدون پژوهش تصمیم‌گیری نشود»، گفت: پژوهش در دنیای امروز یعنی پیشرفت؛ مطالعه و تحقیق ابزاری برای رسیدن به کمالات سازمانی است؛ برای حل مسائلی که روزانه با آنها روبرو هستیم.

وی در پایان، ضمن تقدیر از استان‌های میزبان دوره جامع مدیریت زندان، گفت: خوشبختانه در این دوره‌ها از اساتید مجرب و خوبی بهره برده شده است؛ امیدواریم که برگزاری این دوره‌ها استمرار یابد.

انتهای خبر/

جلسه دفاعیه پروژه اقدام پژوهی منتخبین دوره جامع مدیریت زندان در کرمان

جلسه دفاعیه پروژه اقدام پژوهی منتخبین دوره جامع مدیریت زندان در کرمان

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha