برگزاری مراسم گرامیداشت شهدای خدمت در زندان مرکزی کرمانشاه

بهرامی پور رئیس سازمان بسیج حقوقدانان کشور گفت: شهید رئیسی علاوه بر اینکه خدمتگزاری صادق برای مردم بود، بلکه مصداقی از مومن در خطبه ۳۱۳ نهج البلاغه و مدافع واقعی حقوق عامه هم بود که خداوند پاداش او را شهادت قرار داد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی اداره کل زندان های استان کرمانشاه، به مناسبت گرامیداشت شهادت رئیس جمهوری و تنی چند از همراهان وی با حضور مدیرکل، معاونین، رؤسا، مسئولین و کارکنان زندان های استان در جمع زندانیان زندان مرکزی کرمانشاه برگزار که بهرامی پور رئیس سازمان بسیج حقوقدانان کشور ضمن سخنرانی به بیان ابعاد شخصیتی این شهدای والا مقام در جمع حاضرین پرداخت.

رئیس سازمان بسیج حقوق دانان کشور در این مراسم بیان کرد: شهید رئیسی شخصیتی حقوقدان و مقید به مبانی فقهی، شرعی و قانونی بود و از سوی دیگر شخصیتی سیاسی و در عین حال اخلاق مدار بود که هیچگاه برای مقاصد شخصی خود از مرزهای اخلاقی عبور نکرد و در یک عبارت مدیر در تراز انقلاب اسلامی بود.

برگزاری مراسم گرامیداشت شهدای خدمت در زندان مرکزی کرمانشاه

وی در ادامه افزود: شهید رئیسی علاوه بر اینکه خدمتگزاری صادق برای مردم بود، بلکه مصداقی از مومن در خطبه ۳۱۳ نهج البلاغه و مدافع واقعی حقوق عامه هم بود که خداوند پاداش او را شهادت قرار داد.

لازم به ذکر است در این مراسم توسط مداحان مطرح استان یزدان ناصری و رامین نعیمی زیارت عاشورا قرائت و به مداحی و عزاداری پرداختند.

برگزاری مراسم گرامیداشت شهدای خدمت در زندان مرکزی کرمانشاه

انتهای خبر/

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha