گردهمایی خیرین و خانواده‌های زندانیان در روز نسیم مهر

به مناسبت گرامیداشت 5 خرداد روز ملی حمایت از خانواده زندانیان، مراسمی با حضور مسئولین، خیرین و خانواده‌های زندانیان برگزار شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی اداره کل زندان های استان ایلام، کمک های خیرین برای حمایت از خانواده های زندانیان نیازمند جمع آوری شد.

جمشید اسکندری مدیرکل زندان های استان ایلام در این مراسم ضمن تقدیر از خیرین همیشه در صحنه، اذعان داشت: اشتغال زایی برای زندانیان و یا خانواده های آنان از مهمترین راهکارهای کاهش آسیب است. وی افزود: یکی از اساسی ترین مشکلات خانواده های زندانیان مباحث اقتصادی و معیشتی است که با تلاش انجمن حمایت و کمک خیرین، برخی از این مشکلات مرتفع می شود.

گردهمایی خیرین و خانواده‌های زندانیان در روز نسیم مهر

اسکندری خاطر نشان کرد: توسعه مشاغل خانگی از راهکارهای مؤثر در رونق اقتصادی است که حول محور خانواده می‌چرخد و از این مسیر می توان برای خانواده های زندانیان شغل ایجاد کرد و به توانمندسازی آنان کمک کرد.

بخشنده دادستان مرکز استان نیز عنوان کرد: هر اقدامی که انجمن حمایت از زندانیان برای کمک به خانواده ها انجام می دهد به کاهش آسیب های اجتماعی در جامعه منجر می شود و دغدغه اصلی ما تلاش برای حل مشکلات خانواده های زندانیان است که جا دارد در این حوزه، نهادهای حمایتی تلاشی مضاعف داشته باشند.

وی از اقدامات مسئولین زندان ها و انجمن حمایت تقدیر کرد و گفت: به دلیل غفلت یک فرد خاطی، خانواده و فرزندان او نباید از داشتن یک زندگی عادی محروم باشند و مسئولین باید در برطرف کردن مشکلات خانواده‌های زندانیان تلاشی بیش از پیش داشته باشند.

گردهمایی خیرین و خانواده‌های زندانیان در روز نسیم مهر

حمیدرضا کمری مدیرعامل انجمن حمایت از زندانیان نیز به شرحی از عملکرد انجمن در سال گذشته و اوایل سال جاری پرداخت و در ادامه ضمن جمع آوری کمک های نقدی و غیر نقدی خیرین و همچنین برگزاری کارگاه آموزشی برای خانواده های زندانیان، از خیرینی که به صورت مستمر حامی انجمن حمایت هستند تجلیل شد.

گردهمایی خیرین و خانواده‌های زندانیان در روز نسیم مهر

انتهای خبر/

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha