بازسازی سه خانه برای خانواده زندانیان همدانی با همت انجمن حمایت

یکی از دغدغه های اساسی انجمن حمایت از خانواده های زندانیان، تامین شرایط زندگی برای سایر اعضای خانواده در دوران حبس سرپرست خانوار است.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی اداره کل زندانهای استان همدان، انجمن حمایت از خانواده زندانیان استان در کنار رسیدگی به مشکلات قضایی خانواده های تحت پوشش، تامین مواد خوراکی و حمایت های مادی و معنوی از فرزندان زندانیان، با سرکشی های میدانی از محل زندگی این افراد به تعمیر، تجهیز و بهسازی خانه های آنها می پردازد.

به منظور تامین مکان مناسب زندگی برای خانواده زندانیان و جلوگیری از آسیب های اجتماعی و اقتصادی، انجمن حمایت از خانواده زندانیان استان همدان در سال جاری سه باب منزل مسکونی زندانیان را با ارزشی بالغ بر 3میلیارد ریال بازسازی و بهسازی کرده است. تعمیر سقف و نوسازی فضای منزل، تهیه وسایل گرمایشی و سرمایشی، خرید فرش و لواز خانه و همچنین تامین آب و برق و ... از اقداماتی است که در این راستا انجام شده است.

لازم به ذکر است علاوه بر کمکهای مومنانه خیرین انجمن حمایت از خانواده زندانیان، مشارکت کمیته امداد امام خمینی و گروه های جهادی سبب تسریع فرآیند خدمت رسانی به این خانواده ها شده است.

انتهای خبر /

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha