بررسی راه‌های تسریع در انتقال زندان‌های مرکز زنجان

حجت الاسلام والمسلمین بنیادی مدیر کل زندان‌های زنجان با حضور در استانداری، با افشارچی استاندار زنجان دیدار و گفتگو کرد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی اداره کل زندان‌های استان زنجان، در راستای دستیابی به اولویت اول سازمان زندان‌ها مبنی بر استفاده حداکثری از ظرفیت مولدسازی با رویکرد انتقال زندان‌های فرسوده به خارج از شهرها ،حجت الاسلام والمسلمین بنیادی ضمن دیدار با افشارچی استاندار زنجان راه‌های تسریع در انتقال زندان‌های مرکزی و اردوگاه حرفه آموزی و کاردرمانی شهر زنجان به خارج از محدوده شهری را بررسی نمودند.
در این دیدار مدیر کل زندان‌های زنجان با اشاره به واگذاری زمین زندان جدید زنجان گفت:پس از واگذاری زمین زندان جدید که به همت استانداری زنجان و برخی مسئولین مرتبط انجام شد، با تلاش‌های شبانه روزی و پیگیری‌های جدی و با مساعدت مسئولین سازمان زندان‌ها انتقال زندان‌های مرکز زنجان را به عنوان طرح ملی اولویت‌دار به تصویب رسید.
بنیادی افزود:علاوه بر تصویب انتقال زندان‌های زنجان به عنوان طرح ملی، تغییر کاربری و صدور سند تک برگی برای زندان قدیم و از همه مهمتر دریافت مجوز فروش این زندان از سوی ریاست قوه قضاییه و هیئت دولت از دیگر اقدامات صورت گرفته زندان‌های استان در ماه‌های گذشته است.
مدیرکل زندان‌های زنجان در ادامه با اشاره به آسیب‌های وجود زندان در داخل محدوده شهر برای شهروندان اظهار داشت: امسال انتقال زندان‌ها با بهره‌گیری از ظرفیت مولدسازی به عنوان اولویت اول سازمان زندان‌ها قرار داشته و ما هم امیدواریم با همراهی و مساعدت مسئولین استانی این کار بزرگ را آغاز و موجبات آسایش و آرامش جمعیت کثیری از ساکنان زنجان را فراهم نماییم.
مدیر کل زندان‌های زنجان در این دیدار به سختی‌های کار زندانبانی و آسیب‌های شغلی کارکنان مجموعه اشاره و توجه استاندار زنجان به اعتبارات اداره کل زندان‌ها در حوزه‌های مختلف را خواستار شد.
همچنین در این دیدار بنیادی به ضرورت اتمام پروژه فیبر نوری زندان ابهرتاکید و رفع موانع موجود را در گرو مساعدت‌ها و دستورات استاندار محترم دانستند.
افشارچی استاندار زنجان در این دیدار با قدردانی از حضور مدیر کل زندان‌های زنجان و تلاش‌های شبانه روزی مدیریت و مجموعه کارکنان این بخش در تامین امنیت استان بیان داشت:در سال‌های گذشته مسایل و مشکلات زندان‌های همواره از اولویت‌های استان بوده و قطعاً در سال جاری نیز این همکاری و مساعدت در سطح بالاتر به انجام خواهد رسید. استاندار زنجان افزود:قدم‌های بسیار خوب و موثری در خصوص انتقال زندان‌های مرکز استان برداشته شده که در ادامه مسیر و با بهره‌گیری از ظرفیت مولد سازی در انجام این کار بزرگ در کنار مجموعه زندان‌ها خواهیم بود.
در پایان این دیدار افشارچی استاندار زنجان دستورات ویژه به معاونت عمرانی استانداری در خصوص جدیت در همکاری با مجموعه زندان‌ها در پروژه انتقال زندان‌های زنجان و همچنین مدیر کل راه و شهرسازی در خصوص اتمام پروژه فیبر نوری زندان ابهر صادر نمودند .

انتهای خبر/

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha