اهدای ۱۰۰ بسته معیشتی و ایجاد اشتغال پایدار برای خانواده زندانیان معسر اسلام‌آباد غرب

با حضور مدیرکل زندان‌های استان کرمانشاه، مسئولین قضایی و خیّرین اسلام آباد غرب تعداد ۱۰۰ بسته معیشتی به ارزش یک میلیارد ریال به خانواده های زندانیان اهداء و به مشکلات آنان رسیدگی شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی اداره کل زندان های استان کرمانشاه، به منظور گرامیداشت روز ملی حمایت از خانواده زندانیان مراسمی با عنوان «نسیم مهر» در محل دادستانی شهرستان اسلام آباد غرب با حضور مدیرکل زندان های استان، مسئولین قضایی و خیّرین این شهرستان با دعوت از خانواده های تحت پوشش انجمن از حمایت زندانیان برگزار شد.

در این مراسم خیّرین حاضر به همین مناسبت با هدف حمایت از این خانوادها بصورت نقدی و غیر نقدی به ارزش ۱/۲۰۰/۰۰۰/۰۰۰ ریال کمک و تعداد ۱۰۰ بسته معیشتی و کارت هدیه مجموعاً به مبلغ ۱/۰۰۰/۰۰۰/۰۰۰ ریال به همراه سه دستگاه چرخ خیاطی به منظور ایجاد اشتغال ودرآمد زایی پایدار به آنان اهداء شد.

اهدای ۱۰۰بسته معیشتی و ایجاد اشتغال پایدار برای خانواده های زندانیان معسر

در ادامه ملایری دادستان اسلام آبادغرب در سخنانی ضمن قدردانی از تلاش ها و اقدامات ارزشمند زندان های استان در راستای ارتقاء رسیدگی به خانواده زندانیان از پوریانی مدیرکل زندان های استان و نعیمی رئیس مرکز مراقبت بعد از خروج زندانیان با اهدای لوح ، تقدیر کرد.

در حاشیه این مراسم همچنین ضمن دیدار چهره به چهر با خانواده ها به مشکلات آنان رسیدگی و در دستور کار انجمن حمایت زندانیان قرار گرفت.

اهدای ۱۰۰بسته معیشتی و ایجاد اشتغال پایدار برای خانواده های زندانیان معسر

انتهای خبر/

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha