گرامیداشت شهدای خدمت در زندان‌های استان کرمان

هفت روز از عروج خادم الرضا (ع) و همرانش می‌گذرد. کارکنان زندان‌های استان کرمان نیز مانند سایر مردم، یاد و خاطره شهدای خدمت را با برگزاری مراسم عزاداری، محفل انس با قرآن کریم و قرائت زیارت عاشورا، گرامی داشتند.

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی اداره‌کل زندان‌های استان کرمان، مراسم یادبود شهدای خدمت، رئیس جمهور انقلابی و مغتنم شهید آیت‌الله رئیسی و همراهان ایشان، با حضور رؤسا، کارکنان، سربازان وظیفه و جمعی از زندانیان زندان‌های بافت، منوجان، بم و جیرفت به صورت جداگانه، برگزار شد.

در زندان بافت، مراسمی با حضور رئیس دادگستری، دادستان عمومی و انقلاب، معاون فرماندار، فرمانده سپاه و برخی از قضات دادگستری و دادسرا عمومی و انقلاب شهرستان بافت، در جمع زندانیان برگزار شد و کلیه مدعوین به همت کارکنان زندان، میهمان سفره نذری امام رضا (ع)، شدند. پس از این مراسم، میز خدمت قضایی برای زندانیان، برپا شد و قضات مسائل قضایی زندانیان را مورد بررسی قرار دادند.

مراسم بزرگداشت شهدای خدمت، در زندان بم، با حضور مسئولین، کارکنان و پرسنل وظیفه همراه با قرائت زیارت عاشورا و توسل به اهل بیت (ع) برگزار شد.

خادمین حرم رضوی (ع)، در مراسم سوگواری خادم الرضا (ع) و همراهان ایشان، در زندان منوجان، حضور یافتند و با در دست داشتن پرچم متبرک شده حرم مطهر امام رضا (ع)، دل زندانیان را به حرم امام رئوف (ع) وصل کردند.

محفل انس با قرآن کریم و آیین بزرگداشت شهدای خدمت، با حضور مسئولین، کارکنان و زندانیان زندان جیرفت برگزار شد.

انتهای خبر/

گرامیداشت شهدای خدمت در زندان‌های استان کرمان

گرامیداشت شهدای خدمت در زندان‌های استان کرمان

گرامیداشت شهدای خدمت در زندان‌های استان کرمان

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha