بازدید مدیرکل زندان‌های خراسان رضوی از زندان گناباد

سید مجتبی حسینی مدیرکل زندان های خراسان رضوی با همراهی رییس اداره ارزیابی عملکرد ستاد اداره کل از زندان شهرستان گناباد بازدید کرد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی اداره کل زندان های خراسان رضوی، سید مجتبی حسینی مدیرکل زندانهای استان در ادامه سفرهای شهرستانی خود با همراهی بسکابادی رئیس اداره ارزیابی و عملکرد ستاد اداره کل با سفر به گناباد از زندان این شهرستان بازدید به عمل آورد.

بازدید مدیرکل زندان های خراسان رضوی از زندان گناباد
حسینی ضمن بازدید از از پوسته داخلی، اماکن و اندرزگاه های محل اسکان زندانیان با تعدادی از زندانیان به صورت چهره به چهره به گفتگو پرداخت و بی واسطه به سوالات و درخواست های آنان پاسخ داد.
وی همچنین نسبت به ارتقا وضعیت بهداشت عمومی و تنوع برنامه غذایی در زندان تاکید کرد و گفت اجرای برنامه های متنوع فرهنگی و تربیتی مبتنی بر آموزه های دینی و قرآنی اصلی ترین محور در فرآیند اصلاح و تربیت زندانیان است که باید به صورت خاص و ویژه مورد توجه متولیان حوزه فرهنگی قرار گیرد.

بازدید مدیرکل زندان های خراسان رضوی از زندان گناباد
سید مجتبی حسینی در نشستی با کارکنان زندان گناباد نیز به گفتگو پرداخت و به در خواست های ایشان رسیدگی کرد.

بازدید مدیرکل زندان های خراسان رضوی از زندان گناباد
گفتنی است، در حاشیه سفر یک روزه مدیرکل زندان های استان به گناباد، سید مجتبی حسینی با حضور در منزل همکار مصدوم در اثر سانحه تصادف، از وی عیادت و در خصوص رسیدگی به وضعیت ایشان دستور پیگیری صادر نمود.

انتهای خبر/

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha