خیرین فعال حامی خانواده‌های زندانیان کهگیلویه وبویراحمد تجلیل شدند

روز نکوداشت نسیم مهر ویژه حمایت از خانواده های نیازمند زندانی همراه با تجلیل از خیرین و نیکوکاران با حضور نماینده ولی فقیه، مسؤلین قضایی و دستگاههای اجرایی در سالن اجتماعات دادگستری برگزار شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی اداره کل زندان های کهگیلویه وبویراحمد، به مناسبت روز ملی حمایت از خانواده های زندانیان ، آئین روز نسیم مهر ویژه کمک به خانواده های نیاز مند زندانی همراه با تجلیل از حامیان فعال اینگونه خانواده ها با حضور نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه شهر یاسوج، مسؤلین ارشد قضایی و اجرای استان و قاطبه مردم در سالن دادگستری استان برگزار شد.

از خیرین فعال حامی خانواده های زندانیان کهگیلویه وبویراحمد تجلیل شد

حضرت آیت الله حسینی نماینده ولی فقیه و امام جمعه شهر یاسوج در این آئین گفت: هر چند مشکلات متعددی از جمله موضوع اقتصادی باعث شده تا آسیبهای فراوانی به جامعه و خانواده ها وارد شود ولی همه ما مسؤلیم تا گره گشای مشکلات و معضلات جامعه باشیم.

وی اظهار داشت: همه مردم و متولیان امر مکلف هستند تا به مثابه همدلی در کاهش آسیب ها و رفع گرفتاری های خانواده ها بالاخص خانواده های بی گناه زندانیان اهتمام جدی داشته باشند.

از خیرین فعال حامی خانواده های زندانیان کهگیلویه وبویراحمد تجلیل شد

سید علی ملک حسینی دادستان مرکز استان در این آئین با اشاره به آسیب ها و مشکلات استان بیان داشت: هدف اصلی اداره زندانها و انجمن ها از برگزاری چنین برنامه هایی توجه عموم مردم نسبت به حمایت از خانواده های زندانیان است.

رئیس هئیت مدیره انجمن حمایت زندانیان یاسوج در ادامه تصریح کرد: هر چند انجمن حمایت منبع درآمد خاص و ویژه ای ندارد ولی در سال گذشته 580 خانواده را با کمک های خود تحت پوشش قرار داده است .

وی افزود: انجمن حمایت یاسوج در سال گذشته توانست 49 زندانی را با پرداخت 2 میلیارد و نیم از زندان آزاد کند.

شایان ذکر آنکه از 20 نفر از نیکوکاران و خیران فعال در حمایت از خانواده های زندانیان استان با اهداء هدایا و تندیس تجلیل شد.

در پایان خیرین و نیکوکاران و شرکت کنندگان در این آئین همدلی وجوه نقدی خود را به حساب انجمن یاسوج واریز نمودند.

انتهای خبر/

از خیرین فعال حامی خانواده های زندانیان کهگیلویه وبویراحمد تجلیل شد

از خیرین فعال حامی خانواده های زندانیان کهگیلویه وبویراحمد تجلیل شد

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha