بازدید شبانه مدیرکل زندان‌های استان مازندران از زندان قائمشهر

مدیرکل زندان‌های استان مازندران به منظور حفظ حقوق شهروندی و بررسی وضعیت خدمات رسانی به زندانیان و ترغیب و تشویق مراقبین به جهت ارائه خدمات شبانه روزی به زندانیان به صورت شبانه از زندان قائمشهر بازدید کرد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی اداره کل زندان های استان مازندران، علی استادی مدیر کل زندان‌های استان به منظور رسیدگی به مشکلات احتمالی زندانیان و کارکنان از زندان شهرستان قائمشهر بازدید شبانه داشته و ضمن دیدار با کارکنان شیفتی و اطلاع از وضعیت عملکرد پرسنل و ترغیب و تشویق مراقبین به جهت ارائه خدمات شبانه روزی به زندانیان و همچنین رعایت حقوق شهروندی و دقت در انجام وظیفه تاکید نمود.

استادی با اشاره به نقش پرسنل و مراقبین در تکمیل فرآیند و چرخه اصلاح و تربیت در نظام زندانبانی اسلامی گفت: ما وظیفه داریم که علاوه بر محافظت و مراقبت از آنان با رفتار و کردار اسلامی و برنامه های تربیتی آنان را از گذشته خود نادم و پشیمان کرده و زمینه اصلاح و بازپروری برای بازگشت سالم این افراد را فراهم کنیم.
مدیرکل زندان های استان مازندران در گفتگو با زندانیان تأکید کرد: در مدت حبس قوانین و مقررات زندان را رعایت کنند تا مسئولین زندان با همکاری مراجع قضایی نسبت به اعطای امتیازات و رفاهیات به واجدین شرایط اقدام نمایند.
استادی در ادامه به همراه قاسم نژاد رئیس زندان قائمشهر در بند های مختلف و خوابگاه های زندانیان حضور یافت و ضمن گفتگوی صمیمانه با آنان، رهنمودهای لازم در جهت برخورداری از خدمات و تسهیلات رفاهی و رفع مشکلات قضایی زندانیان را بیان کرد.
انتهای خبر/

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha