در ۵ روز اخیر در نتیجه دیدارهای مقامات قضایی ۲۸ محکوم مالی نیازمند از زندان آزاد شدند

رئیس کل دادگستری استان آذربایجان غربی در جلسه شورای معاونین دادگستری استان توصیه کرد :اجرای احکام ها باید واقعی باشد تا اجرای عدالت ملموس باشد.

دکترناصرعتباتی رئیس کل دادگستری آذربایجان غربی در یازدهمین جلسه شورای معاونین دادگستری استان با تسلیت ایام سوگواری رحلت بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی امام خمینی(ره) و گرامیداشت یادوخاطره شهدای ۱۵ خرداد گفت:حرکت امام(ره) در ۱۵ خرداد۱۳۴۲ یک حرکت الهام بخش بود و آغاز قیام و انقلاب شکوهمند اسلامی شد.
رئیس کل دادگستری استان افزود، این انقلاب با رنج و خون دل و جانفشانی انسانهای بزرگ بدست آمده است و بر همه ماست که در صیانت و حفاظت از آرمانهای شهدا و امام شهدا قدم برداریم و از هیچ تلاشی فروگذار نکنیم.
عتباتی در ادامه صحبتهای خود توجه به مقوله زندان خصوصاً محکومان مالی را مورد تاکید قرار داد و گفت: دیدار با زندانیان و بررسی وضعیت قضایی محکومان مالی آثار بسیار خوبی دارد و در دیدار اخیر طی ۵ روز گذشته بیشتر از ۲۸ نفر از زندانیان مالی آزاد شده اند که یقیناً دعای خیر خانواده آنها به دنبال همکاران خواهد بود.


رئیس کل دادگستری استان توصیه کرد ورودها در مقوله زندان باید عمقی و دقیق باشد و مشکلات قضایی مددجویان با دقت بررسی و از تمام ظرفیتهای قانونی برای کمک به آنها باید بهره جست.


رئیس کل دادگستری استان به اجرای واقعی احکام هم تاکید و گفت: باید در اجرای احکام ها به دنبال اجرای واقعی بود و کمک کرد اجرای حق و عدالت به شکل ملموس اتفاق بیافتد.
در ادامه جلسه سایر اعضای حاضر در جلسه به بیان دیدگاهها و نقطه نظرات خود پیرامون بهیود وضعیت زندان پرداخته شد و جلسه با تصویب مصوباتی در زمینه تحول و تعالی زندانبانی اسلامی به کار خود خاتمه داد.

انتهاای خبر/

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha