جشن «نسیم مهر» در استان قزوین برگزار شد

مراسم جشن نسیم مهر گرامیداشت روز ملی حمایت از خانواده زندانیان در قزوین برگزار شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی اداره کل زندانهای استان قزوین، جشن نسیم مهر در قزوین و با حضور دادستان عمومی و انقلاب، مدیرکل زندانها، رئیس شورای شهر، جمعی از خیرین و خانواده زندانیان برگزار گردید.

جشن نسیم مهر در قزوین برگزار شد

مدیرکل زندانهای استان در این مراسم ضمن تسلیت شهادت مظلومانه شهید جمهور آیت الله رئیسی و شهدای خدمت، اظهار داشت: روز ملی نسیم مهر با هدف توجه بیشتر آحاد مردم به مشکلات خانواده زندانیان و لزوم حمایت همه جانبه از آنها نامگذاری شده است.

جشن نسیم مهر در قزوین برگزار شد

بهرامی افزود: نامگذاری این روز، سند گویایی بر ضرورت حفظ کرامت انسانی خانواده زندانیان است و امیدوارم همه ارگانها و سازمانهای مردم نهاد برای توانمندسازی خانواده ها بویژه توسعه اشتغال برای آنها گام بردارند.

جشن نسیم مهر در قزوین برگزار شد

وی اظهار داشت:خوشبختانه و باکمک های خیرین نوعدوست وحمایت های دستگاه قضایی استان، انجمن زندانیان قزوین ضمن ارائه خدمات حمایتی به خانواده زندانیان نیازمند، در تلاش است زمینه اشتغالزایی برای خانواده های تحت پوشش را فراهم آورد.

جشن نسیم مهر در قزوین برگزار شد

مدیرکل زندانهای استان درپایان سخنان خود از حمایت های بی دریغ خیرین در انجمن حمایت زندانیان قزوین تشکر و قدردانی کرد.

جشن نسیم مهر در قزوین برگزار شد

دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان و رئیس هیأت مدیره انجمن حمایت زندانیان قزوین نیز در سخنانی بر حمایت همه جانبه از خانواده زندانیان تاکید نمود و اظهار داشت: خانواده زندانی، جرمی مرتکب نشده و نباید به دلیل زندانی شدن سرپرست خود، دچار مشکلات عدیده شود. همه تلاش دستگاه قضایی بر این مبنا قرار گرفته تا حد توان، آسیب های تهدید کننده خانواده زندانیان به حداقل ممکن برسد.

جشن نسیم مهر در قزوین برگزار شد

رجبی متذکر شد: انجمن حمایت زندانیان در راستای کاهش آسیب‌، کمکهای ارزشمندی به خانواده زندانیان ارائه نموده ولی به‌طور قطع، اینگونه اقدامات حمایتی به‌تنهایی پاسخ‌گوی نیازهای خانواده هانخواهد بود. انتظار می رود؛ انجمن حمایت زندانیان قزوین تمهیداتی را برای اشتغال و توانمندسازی خانواده زندانیان فراهم سازد.

جشن نسیم مهر در قزوین برگزار شد

در این مراسم ضمن اجرای برنامه های فرهنگی و هنری، از ۳۵ خیر فعال انجمن حمایت و فرزندان موفق زندانیان درمقاطع مختلف تحصیلی و دانشجویان تجلیل شد.

انتهای خبر/

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha