پیام تسلیت مدیرکل زندان‌های استان همدان به مناسبت سالروز ارتحال ملکوتی امام(ره)

حمزه بروجنی مدیرکل زندان‌های استان همدان در پیامی سالگرد ارتحال ملکوتی رهبر کبیر انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی (ره) و قیام خونین 15خرداد ایران را به عموم مردم ایران  بویژه همکاران خود در عرصه اصلاح و تربیت تسلیت گفت.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی اداره کل زندان‌های استان همدان، بروجنی در سالروز ارتحال ملکوتی بنیانگذار انقلاب اسلامی گفت: راز ماندگاری نام نیک انسانهای تاریخ ساز، میزان ارتباط آنها با خداوند است. رهبران برجسته بسیاری با تغییر سرنوشت ملّت‏ها و رهاندن آنها از چنگ اهریمن، شب تاریک یک قوم را به طلوع آفتاب گره زده اند.

بار دیگر تاریخ تکرار شده است و اینبار تبر ابراهیم(ع) در اندیشه و کلام سیدی به نام روح الله تاج و تخت ۲۵۰۰ ساله شاهنشاهی را در هم می شکند.

امام خمینی (ره) با قیام الهی ۱۵ خرداد سال ۱۳۴۲ بت‏ها را درهم شکست و دریچه‏ های نور را به روی انسان‏های دردمند و منتظر گشود. او به ملتی که در خرد جمعی و حافظه تاریخی‌شان دیکتاتوری و حکومت های پادشاهی ثبت شده بود جرأت و شهامت مبارزه برای رسیدن به عزت و استقلال را هدیه کرد.
ایران اسلامی، سربلندی امروز و هویت مستقل خود در عرصه های مختلف سیاسی، اقتصادی و فرهنگی و ... را مدیون معماری است که خشت خشت این انقلاب را با تکیه بر باورهای دینی و دستورات الهی بنا نهاده است.

او رهبری عارف و سیاستمداری صادق بود که در افکارش و کلامش نور خداوند جریانی همیشگی داشت.
اینجانب فرارسیدن سالگرد ارتحال بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران حضرت امام خمینی(ره)را تسلیت عرض نموده و یاد و خاطره شهدای قیام پانزدهم خرداد،
ماه خیزش مذهبی سیاسی ملت بزرگ ایران را گرامی می دارم و از خداوند منان خواستارم تا همواره ما را از ادامه دهندگان راه شهیدان قرار دهد.

حمزه بروجنی
مدیرکل زندان‌های استان همدان

انتهای خبر/

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha