راه‌اندازی طرح خوابگاه-کارگاه در زندان ملایر

پس از ابلاغ اولویت‌های سازمانی سال ۱۴۰۳ و تاکید رئیس سازمان زندانهای کشور بر توسعه اشتغال در زندانها، ساخت دو سوله با همین منظور در زندان ملایر آغاز شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی اداره کل زندان‌های استان همدان، به منظور تحقق شعار سال و مشارکت در جهش تولید و همچنین اجرای اولویت دوم سازمان زندانهای کشور مبنی بر توجه به اشتغال زندانیان، ساخت دو سوله به متراژ ۴۰۰ متر مربع در زندان ملایر آغاز شده است.

راه اندازی طرح خوابگاه کارگاه در زندان ملایر

این دو سوله که هرکدام ۲۰۰ متر مربع فضا دارد با هدف ترویج فرهنگ کسب و کار در میان زندانیان و توسعه اشتغال در زندان در حال احداث می باشد که زمینه کسب درآمد برای تعداد قابل توجهی از زندانیان این مرکز را فراهم خواهد کرد.

راه اندازی طرح خوابگاه کارگاه در زندان ملایر

لازم به ذکر است موقعیت این سوله ها به گونه ای است که زندانیان از محل اسکان مستقیم وارد کارگاه می شوند و پس از پایان کار به محل اسکان برمی‌گردند. اجرای طرح خوابگاه کارگاه و اشتغال صنعت محور از اولویت‌های ابلاغی ریاست سازمان زندانهای کشور می باشد که هدف از اجرای آن پر کردن اوقات فراغت زندانیان از طریق مهارت آموزی و اشتغال است که علاوه بر تغییر فضای فکری جامعه هدف زمینه کسب درآمد و کاهش آسیب برای این افراد و خانواده های آنها را در پی خواهد داشت.

لازم به ذکر است این طرح با همکاری بنیاد تعاون زندانیان استان همدان در حال اجراست و اکنون در مرحله مسقف شدن می باشد.

انتهای خبر/

راه اندازی طرح خوابگاه کارگاه در زندان ملایر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha