سفر یک روزه مدیرکل زندان‌های خراسان رضوی به شهرستان سرخس

سید مجتبی حسینی مدیرکل زندان های خراسان رضوی با همراهی طلابکی معاون اداری مالی ستاد اداره کل در سفری یک روزه به شهرستان سرخس از زندان و پروژه انتقال زندان به خارج شهر بازدید کرد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی اداره کل زندان‌های استان خراسان رضوی، در ادامه بازدید های میدانی مدیرکل زندان های استان از مراکز تأمینی و تربیتی ، سید مجتبی حسینی به همراه معاون اداری و مالی ستاد اداره کل با سفر به شهرستان سرخس، از زندان و پروژه انتقال زندان به خارج شهر بازدید کرد.

سفر یک روزه مدیرکل زندان های خراسان رضوی به شهرستان سرخس

حسینی ضمن حضور در پوسته داخلی زندان ، از اندرزگاه ها و محل اسکان زندانیان بازدید و اقدامات اصلاحی و تربیتی را مورد سنجش و بررسی قرار داد، همچنین با حضور در جمع زندانیان، بی واسطه به سوالات و درخواست های مددجویان پاسخ داد.

سفر یک روزه مدیرکل زندان های خراسان رضوی به شهرستان سرخس

وی در ادامه ضمن بازدید از بخش های دیگر زندان، اجرای برنامه های تربیتی را با بهره‌مندی از ظرفیت های فرهنگی و مربیان مجرب، مبتنی بر آموزه های دینی خواستار شد و همچنین نسبت به ارتقا کیفیت و تنوع برنامه غذایی و همچنین بهداشت عمومی‌ اماکن تاکید کرد.

شایان ذکر است، مدیرکل زندان های خراسان رضوی به‌همراه معاون اداری مالی در سفر یک روزه به سرخس، از پروژه انتقال زندان به خارج بافت شهری نیز بازدید به عمل آورد و وضعیت عمرانی و مراحل پیشرفت فیزیکی پروژه را مورد بررسی قرار داد.

سفر یک روزه مدیرکل زندان های خراسان رضوی به شهرستان سرخس

حسینی با تاکید بر لزوم تسریع در تکمیل پروژه، توسعه تعامل و همگرایی دستگاه های اجرایی شهرستان در تأمین و تخصیص اعتبار مورد نیاز را خواستار شد و تکمیل زیرساخت های عمرانی ضروری را در اولویت امور اجرایی این پروژه مورد تأکید قرارداد.

انتهای خبر/

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha