حضور مدیرکل زندان‌های کردستان در گفتگوی ویژه خبری شبکه استانی صدا وسیمای کردستان

بخش گفتگوی ویژه خبری اخبار روز یکشنبه ۱۳ خرداد ماه ۱۴۰۳ شبکه استانی کردستان به تشریح عملکرد ستاد دیه استان با حضور مدیرکل زندانهای کردستان اختصاص داشت.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی اداره کل زندانهای استان کردستان، مجتبی محمدی ، مدیرکل زندانهای استان با حضور در بخش گفتگوی ویژه خبری اخبار شبکه استانی کردستان به تشریح عملکرد ستاد دیه استان پرداخت .

🔴 محمدی در این گفتگو ضمن تقدیر از همت و حمیت خیرین، مردم نوع دوست و مسئولین استان در حمایت از طرح آزادسازی زندانیان بدهکار مالی و جرائم غیرعمد ، اظهار کرد: مردم شریف و نیک‌اندیش کردستان در هر شرایطی برای کمک به هم نوع خود آماده و پای کار هستند و این موضوع نشان دهنده فرهنگ غنی مردم نجیب و نیکوکار استان است .

🔶 وی افزود: در راستای کاهش آسیب های اجتماعی و با هدف کاهش جمعیت کیفری استان، اقدامات بسیار خوبی در حوزه اداره کل زندانهای استان و ستاد دیه انجام گرفته است که در این خصوص همواره استان کردستان در مقایسه با سایر استان ها ، جایگاه خوبی را در سطح کشور داشته و عملکرد مطلوب ستاد دیه ، نشان دهنده تعامل گسترده این ستاد مردمی با خیرین و نیکوکاران کردستانی است.

🔶 مدیرکل زندانهای استان کردستان و نایب رئیس ستاد دیه استان، با اشاره به شرایط و تعداد زندانیان آزاد شده در سال گذشته توسط ستاد دیه و میزان مشارکت و حمایت خیرین و مردم نوع دوست استان در جشن های گلریزان، گفت: تلاش در جهت آگاه سازی عامه مردم و فراهم شدن شرایط پیشگیری از وقوع جرم و همچنین اشتغال زایی و کاهش آمار بیکاری می تواند از راهکارهای اصلی کاهش جرائم باشد .

🔶 وی افزود: از مهمترین اقدامات انجام شده در ستاد دیه علاوه بر آزادی هدفمند زندانیان، تلاش در جهت کاهش آلام و مشکلات خانواده زندانیان است.

🔶 محمدی در بخش دیگری از این گفتگو با اشاره به برگزاری مراسم جشن نسیم مهر و بزرگداشت روز ملی حمایت از خانواده زندانیان ، از آزادی ۱۰ زندانی نیازمند مالی در سنندج خبر داد و افزود: این تعداد زندانی با مبلغ کل بدهی غالب بر ۵۷ میلیارد ریال از زندان آزاد و به آغوش خانواده هایشان بازگشتند.

انتهای خبر/

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha