حضور پرشور در انتخابات و انتخابی اصلح بار دیگر قدرت ایران اسلامی را به جهانیان اثبات خواهد کرد

مدیر کل زندانهای استان کردستان در جلسه روشنگری خدمات شهید جمهور بر حضور پرشور مردم در انتخابات تاکید کرد. 

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی اداره کل زندانهای استان کردستان، مدیرکل زندانهای استان در جلسه روشنگری خدمات شهید جمهور که امروز چهارشنبه 16 خرداد ماه در اداره کل آب و فاضلاب استان کردستان برگزار شد ، ضمن تسلیت سی و پنجمین سالگرد رحلت معمار کبیر انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی (ره) و بزرگداشت قیام 15 خرداد، با اشاره به روشنگری عملیات وعده صادق توسط جمهوری اسلامی ایران بر علیه رژیم اشغالگر صهیونیستی در پی بمباران سفارت ایران در سوریه، اظهار داشت: اسرائیل فقط با ایران مشکل ندارد بلکه با کل دین و اسلام و قرآن مشکل دارد و عناد و دشمنی یهود و صهیونیسم از اول اسلام وجود داشته است .

🔶 وی افزود : فجایعی که اسرائیل به بار آورده است، دل هر انسان آزاده ای را به درد می آورد و دنیا تازه به این نتیجه رسیده است که حق با مردم غزه و فلسطین است.

🔶 محمدی تصریح کرد: پاسخ ایران به اسرائیل یک پاسخ شجاعانه و تثبیت قدرت ایران در منطقه بود که خود غربی‌ها و دشمنان به این موضوع اذعان کردند و با این اقدام قاطع ، هیمنه پوشالی اسرائیل فرو ریخت.

🔶 مدیرکل زندانهای استان کردستان در بخش دیگری از سخنان خود با تشریح مفاهیم پیام تسلیت رهبر معظم انقلاب(مدظله العالی) در پی شهادت رئیس جمهور، به خدمات دولت شهید جمهور در کشور و در استان کردستان اشاره کرد و رئیسی را خدوم ملت، مجاهد و ادامه دهنده راه شهید سلیمانی خواند و افزود: بدخواهان و رقبای رئیسی تازه متوجه شده اند که رئیسی چه شخصیتی بوده است و خداوند شهید رئیسی را همچون شهید سلیمانی عزیز و بزرگ کرد و مزد خدمات خالصانه و صادقانه اش را با شهادت به وی عطا کرد .

🔶 محمدی گفت : حضور بیش از ۶۰ هیأت از کشورهای مختلف در مراسم تشییع رئیس جمهور فقید، بزرگ مردی این شهید را یکبار دیگر به دنیا اثبات کرد و حضور پروشور آحاد مردم در انتخابات ریاست جمهوری و انتخاب فرد اصلح تکمیل کننده اثبات عظمت ملت ایران خواهد بود .

🔶 وی اظهار کرد: مردم فهیم ایران اسلامی، خادمین را می‌بینند و خائنین را می‌شناسند پس باید کاری کنیم که خداوند به ما عزت بدهد چرا که همه عزتها در نزد خداست و هر کدام از ما وظیفه داریم روشنگری کنیم که قاطبه مردم در انتخابات شرکت کنند و مواظب فضای ملتهب و جریانات انحرافی در انتخابات باشیم تا راه شهید رئیسی را ادامه دهیم .

انتهای خبر /

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha