استمرار خدمت‌رسانی به خانواده زندانیان نیازمند در «چهارشنبه‌های امام رضایی»

مدیرکل،معاون سلامت،اصلاح و تربیت،رئیس اداره خدمات مراقبت بعد از خروج زندان های استان خراسان جنوبی و مدیر عامل انجمن حمایت بیرجنداز دو خانواده زندانی نیازمنددر حاشیه بیرجند سرکشی کردند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی اداره کل زندان های استان خراسان جنوبی، مدیر کل زندان های خراسان جنوبی در حاشیه این بازدیدها گفت: در راستای اولویت‌های سازمان زندان ها چهارشنبه هر هفته در قالب «چهارشنبه های امام رضایی» از دو خانواده زندانی نیازمند سرکشی تا به درخواست‌ها و نیازهای آنها رسیدگی و از نزدیک مسائل و مشکلات آنها مورد بررسی قرار می‌گیرد.

«عبدی» افزود: اکثر این خانواده‌های نیازمند سرپرست آنها دچار مشکل شده‌اند و در زندان به سر می‌برند که انجمن حمایت و مرکز مراقبت بعداز خروج در کنار آنها و از این قضر حمایت می شود.

وی با اشاره به ثواب الهی و اجر کمک به این خانواده‌ها ادامه داد: تا جایی که بتوانیم در کنار این خانواده خواهیم بود و آنها را مورد حمایت قرار می‌دهیم البته از خیرین تقاضا داریم انجمن حمایت زندانیان را یاری کنند و به این خانواده‌ها که واقعاً نیازمند هستند، کمک کنند.

وی با اشاره به اینکه این خانواده‌ها، نیازمند مایحتاج اولیه زندگی هستند، گفت: نیازهای این خانواده‌ها از قبیل لوازم ابتدایی خانگی، البسه، لوازم التحریر، وسایل گرمایشی و سرمایشی و مواد غذایی است که در تأمین آن دچار مشکل هستند.

در این دیدارها پرداخت وام اشتغال زایی برای همسر زندانی،پرداخت یک میلیون پانصد هزار تومان اجاره معوقه پابند الکترونیکی،تهیه ماشین لباشویی و اشتغال همسر زندانی با استفاده ازارفاقات قانونی به دو خانواده قول مساعد داد و همچنین بسته‌های معیشتی و هدایای به آنها اهدا شد.

انتهای خبر/


سرکشی از دو خانواده‌ زندانی نیازمند در حاشیه شهر بیرجند رقم خورد

سرکشی از دو خانواده‌ زندانی نیازمند در حاشیه شهر بیرجند رقم خورد

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha