برگزاری آزمون پایان‌ترم زندانیان دانشجو همگام با سایر دانشجویان دانشگاه‌ها در کرمان

آزمون پایان ترم نیمسال دوم سال تحصیلی ١٤٠٣-١٤٠٢ دانشگاه‌ها در زندان‌های استان کرمان، همزمان با سایر دانشگاه‌های سراسر کشور آغاز و در حال برگزاری است.

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی اداره‌کل زندان‌های استان کرمان، دکتر رضا ذوالفعلی‌نژاد مدیرکل زندان‌های استان، با تأکید بر اینکه شرایط ادامه تحصیل برای همه زندانیان در زندان‌های استان از نهضت سوادآموزی تا دانشگاه، فراهم است، گفت: در راستای حمایت از زندانیان مشتاق تحصیل، تهیه کتب درسی، حضور استاد در کلاس‌های درس، فراهم کردن زمینه آموزش از راه دور و اخذ آزمون های ورودی و پایان‌ترم دانشگاه‌ها، از جمله مواردی است که برای زندانیان علاقه‌مند به تحصیل در زندان‌های استان، فراهم می‌شود.

مدیرکل زندان‌های استان، افزود: در حال حاضر، ۱۱ زندانی در زندان‌های مرکزی کرمان، جیرفت و زرند، مشغول به تحصیل در مقاطع دانشگاهی هستند. وی با اشاره به همکاری نمایندگان دانشگاه‌ها با زندان، افزود: آزمون‌های پایان‌ ترم زندانیان دانشجو با حضور نمایندگان دانشگاه‌ها در زندان، برگزار می‌شود.

دکتر ذوالفعلی‌نژاد در ادامه گفت: در حال حاضر ۴۱۶ زندانی دوره متوسطه، در زندان‌های استان، مشغول به تحصیل هستند که با همکاری آموزش و پرورش، امتحانات مدارس دایر در زندان‌ها، برگزار شد.

انتهای خبر/

برگزاری آزمون پایان‌ترم زندانیان دانشجو همگام با سایر دانشجویان دانشگاه‌ها در کرمان

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha