دیدار مدیرکل زندان‌های زنجان با نماینده ولی فقیه در سپاه استان

حجت الاسلام والمسلمین بنیادی با حضور در فرماندهی سپاه استان با حجت الاسلام والمسلمین بیگدلی نماینده ولی فقیه دیدار و گفتگو کرد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی اداره کل زندان‌های استان زنجان،در این دیدار حجت الاسلام والمسلمین بنیادی ضمن ارائه گزارش از اقدامات حوزه اصلاح و تربیت زندان‌های زنجان گفت: با تعامل دستگاه قضایی استان و به جهت امنیت موجود در زندان‌ها، اقدامات مطلوبی در بخش‌های مختلف از جمله اشتغال، حرفه آموزی، برنامه‌های فرهنگی ،تربیتی، آموزشی ، بهداشت و درمان و حقوق شهروندی زندانیان صورت گرفته است.
بنیادی در ادامه با تسلیت شهادت رئیس جمهور خدمتگزار حجت الاسلام والمسلمین رئیسی و هیئت همراه افزود: کارکنان ،سربازان و زندانیان زنجان نیز همگام با ملت همیشه در صحنه ایران در سوگ این حادثه تلخ در قالب برنامه‌های مختلف سوگواری نمودند.
مدیرکل زندان‌های زنجان اظهار کرد: زندان‌های استان نیز همزمان با ۸ تیر ماه آماده برگزاری انتخابات ریاست جمهوری بوده و تلاش برای حضور حداکثری کارکنان، سربازان و زندانیان در این صحنه ملی در حال انجام است.
در این دیدار حجت الاسلام والمسلمین بیگدلی نماینده ولی فقیه در سپاه استان نیز از حضور مدیر کل زندان‌ها در مجموعه سپاه قدردانی و به جهت بازدیدهای صورت گرفته از مجموعه زندان‌ها اقدامات اصلاحی و تربیتی زندان‌ها را که با هدف بازگشت انسان‌های به خطا رفته انجام می‌پذیرد قابل تقدیر دانست.
انتهای خبر/

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha