فیلم| بازدید رئیس‌کل دادگستری و مدیرکل زندان‌های سیستان‌وبلوچستان از منزل خانواده زندانیان نیازمند

در اجرای برنامه های حمایتی سازمان زندان‌ها بامحوریت رسیدگی به مشکلات خانواده زندانیان کم برخوردار، از منزل چهار خانواده بازدید شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی اداره کل زندان های سیستان و بلوچستان، حجت الاسلام موحدی راد رئیس کل دادگستری سیستان وبلوچستان با همراهی محمدحسین خسروی مدیرکل زندان های استان، مصطفی میرحسینی مدیرکل ستاداجرایی فرمان امام (ره)، محمدرضا میری مدیرکل کمیته امداد امام (ره) استان،مرتضی پیری مدیر زندان زاهدان و آرمین میر قاضی ناظر بر زندان زاهدان با حضور در منازل چهار تن از خانواده های زندانیان نیازمند زاهدان از نزدیک با اعضای خانواده دیدار و به استماع سخنان و مشکلات آنان پرداخت .

در این بازدید میدانی مدیرکل زندان های استان بنا به مشکلات عدیده خانواده، دستورات لازم را مبنی بر انتقال دو تن از مددجویان که در زندان شهرستان بیرجند و ایرانشهر تحمل کیفر می نمودند را به مرکز استان صادر کرد.

از دیگر نتایج بازدید پرداخت بخشی از هزینه اجاره منزل، پول ودیعه مسکن،هزینه ساخت سرویس حمام و دستشویی و عمل جراحی فرزند زندانی بود. همچنین کارت هدیه نقدی و بسته معیشتی کالا به همراه اسباب بازی جهت فرزندان مددجویان نیز اهدا گردید.

انتهای خبر/

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha