بررسی ارفاقات قانونی در ندامتگاه زنان استان تهران

صبح امروز مدیر کل و معاونین سلامت اصلاح و تربیت و قضایی و اجرای احکام به منظور بررسی وضعیت نهاد اعطایی رئیس کل دادگستری استان تهران در ندامتگاه زنان حضور یافتند.

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی اداره کل زندان‌های استان تهران، سید حشمت الله حیات الغیب مدیرکل به همراه اسماعیل جمیاری و دکتر بهزاد برزگر معاونین سلامت، اصلاح و تربیت و قضایی و اجرای احکام، به منظور بررسی وضعیت نهاد اعطایی رئیس کل دادگستری استان تهران با مددجویان ندامتگاه زنان دیدار کردند.

رئیس کل دادگستری استان در بازدید از ندامتگاه ورامین، به ۵ هزار زندانی زندان‌های تهران، مرخصی ۷ روزه اعطاء کرده بود و در حال حاضر ۵۰درصد مددجویان از مرخصی تشویقی استفاده کردند.

در این حضور علاوه بر اعطای مرخصی تشویقی زندانیان، پرونده‌های محکومین مالی غیرعمد و نیازمند تا سقف مبلغ ۲۰۰ میلیون تومان نیز برای اخذ رضایت، مورد رصد میدانی قرار گرفت.

پیگیری ماده ۵۲۰ قانون آئین دادرسی کیفری، درخواست‌های قضایی، درمانی، رفاهی، معیشتی و خدمات مددکاران در اندرزگاه‌ها، از موارد مورد پیگیری در ندامتگاه زنان بوده‌است.

گفتنی است بازدید از زندان‌های استان تهران در ایام اداری و غیر اداری، با حضور مدیرکل و معاونین به صورت مستمر انجام می‌گیرد.

انتهای خبر/

بررسی وضعیت ارفاقات قانونی در ندامتگاه زنان استان تهران

بررسی وضعیت ارفاقات قانونی در ندامتگاه زنان استان تهران

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha