50 زندانی جرائم غیرعمد در سال 1403 از زندان‌های کهگیلویه وبویراحمد آزاد شدند

منصور بیژنی مدیر کل زندان های کهگیلویه وبویراحمد گفت: از ابتدای سالجاری تا کنون با مساعدت ستاد دیه استان، محاکم قضایی و اخذ رضایت شکات و کمک خیران و نیکوکاران 50 زندانی جرائم غیر عمد از زندان های استان آزاد شدند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی اداره کل زندان های کهگیلویه وبویراحمد، مدیر کل زندان های استان با تقدیر از تلاشهای ستاد دیه و همکاری و همراهی مراجع قضایی و همچنین شکات خیری که از تمامی و یا بخشی از طلب خود گذشتند، عنوان داشت: جمع بدهی این افراد مجموعاً 38 میلیارد تومان بوده که 22 میلیارد تومان معادل 58 درصد توسط محاکم تقسیط تا زمینه آزادی آنان فراهم شده است.

مدیر کل زندان ها و نائب رئیس ستاد دیه استان در ادامه افزود: امروز با حضور رئیس کل دادگستری، دادستان مرکز استان و مدیر عامل ستاد دیه شش نفر با مبلغ بدهی 2 میلیارد و پانصد میلیون تومان که یک میلیارد و ششصد و هفتاد میلیون تومان ستاد دیه بصورت وام و کمک بلاعوض اعطاء شد، از زندان نیز آزاده شده اند.

بیژنی در ادامه تصریح کرد: هم اکنون 320 زندانی جرائم غیر عمد در زندان های استان وجود دارند که منتظر کمکهای خیرین و نیکوکاران برای آزادی از زندان می باشند.

وی در ادامه ضمن درخواست و طلب مساعدت از خیران افزود: نیکوکاران می توانند برای کمک به اینگونه زندانیان به محل ستاد دیه جنب مصلی امام خمینی(ره) یاسوج و یا وجوهات نقدی خود را به شماره کارت ۶۰۳۷۹۹۷۵۹۹۰۳۶۳۳۳ بانک ملی به نام ستاد دیه استان واریز نمایند.

انتهای خبر/

تعداد 50 زندانی غیر عمد از زندان های کهگیلویه وبویراحمد آزاد شدند

تعداد 50 زندانی غیر عمد از زندان های کهگیلویه وبویراحمد آزاد شدند

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha