رئیس‌کل دادگستری خراسان شمالی از زندان شیروان بازدید کرد

حجت‌الاسلام براتی‌زاده رئیس کل دادگستری خراسان شمالی، گرجی مدیرکل زندانهاو اقدامات تامینی و تربیتی استان با همراهی عاملی‌راد رئیس زندان شیروان از بخشهای مختلف زندان بازدید، و آخرین وضعیت موجودی جمعیت کیفری زندانها مورد بررسی قرار گرفت.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی اداره کل زندانهای استان خراسان شمالی، در جریان این بازدید که رئیس‌کل دادگستری استان با همراهی گرجی مدیرکل زندانها صورت گرفت، در مواجهه حضوری با زندانیان سخنان و مشکلات مطروحه از سوی آنان را استماع و دستور پیگیری صادر شد.

بازدید رئیس کل دادگستری خراسان شمالی از زندان شیروان

رئیس کل دادگستری در جریان این بازدید طی سخنانی اظهار داشت: حضور در میان زندانیان و گفتگوی چهره به جهره مقامات قضایی با آنان به دستگاه قضایی کمک می‌کند تا بتواند در راستای کاهش جمعیت کیفری در زندانها تصمیمات مطلوبی را اتخاذ نماید.

بازدید رئیس کل دادگستری خراسان شمالی از زندان شیروان

وی در ادامه افزود: بازدیدهای متعددی از سوی قضات در زندانها صورت می‌گیرد و همکاری که مدیران و مسئوولان زندانهای استان در این زمینه با دادگستری استان دارند، تمهیداتی را برقرار می‌نماید تا بتوان به طور هدفمند جمعیت کیفری زندانها را به طور مطلوب کاهش داد.

بازدید رئیس کل دادگستری خراسان شمالی از زندان شیروان

انتهای خبر/

اخبار " سازمان زندانها و اقدامات تامینی و تربیتی " را در کانال پیام‌رسان " بله " به آدرس http://ble.ir/prisons دنبال کنید.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha