آزادی دو زندانی در بازدید رئیس‌کل دادگستری و مدیرکل زندان‌های کردستان از اردوگاه کامیاران

رئیس کل دادگستری استان کردستان در صدر هیأتی ضمن بازدید سرزده از اردوگاه حرفه آموزی و کاردرمانی کامیاران عملکرد واحدهای اشتغال و حرفه آموزی و بخش های مختلف این اردوگاه را مورد ارزیابی قرار داد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی اداره کل زندانهای استان کردستان، رئیس کل دادگستری استان و مدیرکل زندانهای کردستان به همراه معاونت دادگستری استان، رئیس شعبه چهارم اجرای احکام سنندج، رئیس دادگستری، دادستان و قاضی ناظر بر زندان شهرستان کامیاران از اردوگاه حرفه آموزی و کاردرمانی شهرستان کامیاران بازدید کردند.

در این بازدید که به صورت سرزده صورت گرفت، حسینی رئیس کل دادگستری استان ضمن بازدید از کارگاه های اشتغال و حرفه آموزی، روند توسعه اشتغال پایدار و کارگاه های اشتغال صنعت محور و خوابگاه_کارگاه را مورد بررسی قرار داد و از روند عملیات اجرایی کارگاه های تولیدی دردست احداث بازدید کرد.

مجتبی محمدی مدیرکل زندانهای استان کردستان در این بازدید ابراز امیدواری کرد با اقدامات حوزه اشتغال، مهارت آموزی و کارآفرینی در این مرکز، گام‌های مثبتی در راستای تحقق شعار سال و اولویت های سازمان زندانها برداشته شود.

حسینی در ادامه بازدید با حضور در بندهای مددجویان در دیداری صمیمانه پای درددل آنها نشست و به درخواست ها و دغدغه های آنان پاسخ داد.

رئیس کل دادگستری، مدیرکل زندانهای استان و هیئت همراه در ادامه در دیداری چهره به چهره با مددجویان در میز خدمت این اردوگاه که با هدف کاهش هدفمند جمعیت کیفری زندانیان برگزار گردید، به بررسی پرونده های حقوقی و قضایی آنان پرداختند و در این دیدار با دستور رئیس کل دادگستری استان مقدمات آزادی دو نفر از زندانیان این مرکز فراهم شد و به آغوش خانواده بازگشتند.

همچنین همزمان با این سفر و بازدید ، جلسه شورای صلح و سازش جهت اخذ رضایت و گذشت کامل شاکی احدی از زندانیان جرایم غیرعمد اردوگاه حرفه‌آموزی و کاردرمانی شهرستان کامیاران نیز تشکیل گردید.

انتهای خبر/

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha