۱۶۹ زندانی مشهدی در آزمون‌های مهارت‌آموزی شرکت کردند

۱۶۹ زندانی در زندان مرکزی مشهد طی سه روز متوالی با نظارت کارشناسان سازمان فنی و حرفه‌ای در آزمون‌های مهارت آموزی شرکت کردند .

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی اداره کل زندان‌های استان خراسان رضوی ، در راستای اقدامات اصلاحی و تربیتی با هدف توانمند سازی شغلی زندانیان آزمون های تخصصی مهارت آموزی در ۹ رشته در زندان مرکزی مشهد برگزار شد که طی آن ۹۶ زندانی زن پس از فراگیری آموزش‌های لازم در ۵ رشته گلیم بافی ، آرایشگر و پیرایشگر زنانه، بافنده عروسک ، دوزنده لباس ورزشی زنانه ، کاربری رایانه و همچنین تعداد ۷۳ زندانی مرد نیز در ۴ رشته مسئول حفاظت و ایمنی ، دریل کاری و اره کاری ، نقاشی ساختمان و تعمیرکار خودروهای سبک جهت اخذ گواهینامه در این آزمون ها شرکت کردند.

گفتنی سال گذشته نیز ۴۱۲۵ نفر زندانی در زندان مرکزی مشهد پس از شرکت در ۱۸۴ دوره مهارت آموزی در آزمون‌های مربوطه که توسط سازمان‌های فنی و حرفه‌ای ، جهاد کشاورزی و میراث فرهنگی و صنایع دستی برگزار شد شرکت کردند که در نهایت برای ۳۲۰۵ نفر گواهینامه مهارت صادر شد.

شایان ذکر است در خاتمه این آزمون‌ها به افراد واجد شرایط که موفق به کسب حد نصاب قبولی شده باشند گواهینامه مهارت اعطا خواهد شد.

انتهای خبر/

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha