تصویب اعتبارات شهرستانی برای اتمام پروژه‌های نیمه تمام زندان ابهر ضروری است

مدیرکل زندان‌های زنجان با همراهی مسئولین قضایی و اجرایی شهرستان ابهر و خرمدره از پروژه‌های عمرانی نیمه تمام زندان ابهر بازدید کردند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی اداره کل زندان‌های استان زنجان، در حاشیه سفر یک روزه مدیر کل زندان‌های زنجان به شهرستان ابهر که با هدف بررسی مسائل و مشکلات زندان این شهرستان صورت گرفت، حجت الاسلام والمسلمین بنیادی در جمع مسئولین قضایی شهرستان‌های ابهر و خرمدره و فرماندار ابهر گفت: به جهت رعایت حقوق شهروندی زندانیان و خانواده‌های آنان تکمیل پروژه‌های قرنطینه و اندرزگاه نسوان زندان ابهر در اولویت برنامه‌های عمرانی سال جاری قرار دارد.
مدیر کل زندان‌های زنجان اظهار کرد: به جهت کمبود اعتبارات عمرانی قطعاً مسئولین شهرستانی می‌توانند بخشی از اعتبارات لازم زندان ابهر را در چهارچوب‌های قانونی تامین و در تسریع تکمیل این طرح‌ها کمک حال زندان‌ها باشند.
در این دیدار بنیادی با قدردانی از تعامل مسئولین قضایی در ارائه ارفاقات قانونی به ویژه صدور آرای اشتغال به کار زندانیان افزود: در سالهای اخیر اشتغال به کار زندانیان ابهر رشد چشمگیری داشته که این موضوع علاوه بر کاهش جمعیت کیفری زندان ابهر ،نقش بسزایی در ایجاد درآمد برای خانواده زندانیان و کاهش آسیب‌های ناشی از حبس سرپرست خانواده دارد.
در این دیدار که با بازدید از پروژه‌های عمرانی زندان ابهر همراه بود فرماندار شهرستان ابهر نیز آمادگی خود را برای تصویب اعتبارات عمرانی جهت تکمیل بخشی از نیازهای زندان ابهر اعلام نمودند.
لازم به توضیح است در سفر یک روزه مدیر کل زندان‌های زنجان به شهرستان ابهر جلسه هیئت مدیره انجمن حمایت از زندانیان این شهرستان برگزار و ضمن بررسی مسائل و مشکلات این انجمن طرح‌های اقتصادی برای ایجاد درآمدهای پایدار به تصویب اعضای حاضر رسید.

انتهای خبر/

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha