دیدار مدیرکل دیوان محاسبات و مدیرکل زندان‌های کردستان با فرماندار بانه

فرماندار شهرستان بانه ضمن بازدید از زندان بانه، در جلسه با مدیرکل دیوان محاسبات و مدیرکل زندانهای استان کردستان در خصوص تخصیص اعتبارات لازم جهت تکمیل و بهره‌برداری از پروژه عمرانی زندان این شهرستان قول مساعد داد .

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی اداره کل زندانهای استان کردستان، فرماندار شهرستان بانه به همراه مدیرکل دیوان محاسبات و مدیرکل زندانهای استان از زندان بانه سرکشی و ضمن دیدار چهره به چهره با زندانیان و بررسی وضعیت خوابگاه ها و بندهای این مرکز، از روند عملیات اجرایی پروژه ساختمان جدید آسایشگاه مددجویان زندان بانه بازدید کردند.

مجتبی محمدی ، مدیرکل زندانهای استان کردستان در این بازدید اظهار داشت؛ در راستای ساخت، بهسازی و نوسازی ساختمان زندان های استان، احداث ساختمان جدید جهت آسایشگاه زندانیان و همچنین ایجاد کارگاه‌های اشتغال و مهارت آموزی و توسعه واحد فرهنگی و تربیتی، نمازخانه و کلاس های آموزشی در زندان بانه ، از اولویت های اداره کل زندانهای استان و سازمان زندانها می باشد .

وی همچنین گفت: پروژه عمرانی این مرکز در زیربنایی به مساحت 650 مترمربع و در دو طبقه در حال ساخت است و حدود 90 درصد پیشرفت فیزیکی دارد که با تأمین اعتبار مناسب در آینده نزدیک به بهره برداری خواهد رسید.

احسان درویشی ، فرماندار شهرستان بانه نیز پس از بازدید از مجموعه، در جلسه با مدیران کل دیوان محاسبات و زندانهای استان، از اهتمام دولت در تخصیص اعتبار لازم جهت تسریع در روند عملیات اجرایی پروژه زندان بانه و بهبود وضعیت آسایشگاه و بندهای مددجویان خبر داد و گفت ؛ در آینده نزدیک مبلغ قابل توجهی به این پروژه تزریق خواهد شد تا شاهد افتتاح ساختمان جدید در زندان بانه باشیم.

مجتبی مقیاسی ، مدیرکل دیوان محاسبات استان نیز در این دیدار، ضمن تأکید بر اهمیت تسریع در تکمیل و بهره‌برداری از این پروژه ، ابراز امیدواری کرد با افتتاح این مجموعه ، علاوه بر ارتقاء خدمات رسانی و امکانات رفاهی مددجویان ، شاهد ایجاد رونق در کارگاه های حرفه آموزی و توسعه اشتغال پایدار زندانیان باشیم .

انتهای خبر/

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha