ایجاد فرصت برای ادامه تحصیل ۵۴ مددجوی کانون اصلاح و تربیت خراسان رضوی با طرح جامع دانش‌آموزی

۵۴ نفر از مددجویان کانون اصلاح و تربیت استان خرسان رضوی با شرکت در آزمون های طرح جامعه دانش آموزی، توانستند فرصتی دوباره برای ادامه تحصیل به دست آورند.

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی اداره کل زندانهای استان خراسان رضوی ، در راستای اجرای برنامه های اصلاحی و تربیتی و ایجاد بسترهای آموزشی ویژه زندانیان علاقه مند به ادامه تحصیل، ۵۴ نفر از مددجویان کانون اصلاح و تربیت خراسان رضوی ضمن ثبت نام در آزمون های جامع دانش آموزی، توانستند در مقاطع ششم و نهم ادامه تحصیل دهند.

ادامه تحصیل ۵۴ نفر از مددجویان کانون اصلاح و تربیت خراسان رضوی از طریق طرح جامع دانش آموزی

برابر این گزارش، در نتیجه تعامل موثر و هدفمند با آموزش و پروش استان خراسان رضوی ، شرایط برای ادامه تحصیل ۵۴ مددجو از طریق شرکت در آزمون های جامع دانش آموزی فراهم شد.

ادامه تحصیل ۵۴ نفر از مددجویان کانون اصلاح و تربیت خراسان رضوی از طریق طرح جامع دانش آموزی

گفتنی است در این طرح، مددجویان و دانش آموزان واجد شرایط مشروط به گذراندن دروس کلاس های پنجم و هشتم تحصیلی دروس مرتبط با پایه ششم و نهم را به صورت خودخوان و با کمک مربیان و کارشناسان فرهنگی و تربیتی کانون اصلاح و تربیت مطالعه و در زمان برگزاری امتحانات مجاز به حضور در جلسه امتحانی می باشند که این امتحانات با حضور ناظران و کارشناسان اداره آموزش و پرورش در کانون اصلاح و تربیت خراسان رضوی برگزار شد.

انتهای خبر/

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha