کمک ۵ میلیارد ریالی خیرین کامیارانی در جشن «نسیم مهر»

خیرین مهر ورز و نیک اندیش شهرستان کامیاران در جشن نسیم مهر و در آستانه عید سعید قربان و غدیر، مبلغ ۵ میلیارد ریال به انجمن حمایت زندانیان کمک کردند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی اداره کل زندانهای استان کردستان، همزمان با برگزاری مراسم جشن نسیم مهر ، گرامیداشت روز ملی حمایت از خانواده زندانیان و در آستانه اعیاد سعید قربان و غدیر خم، مراسم باشکوهی با حضور معاون سلامت و اصلاح و تربیت اداره کل زندانهای استان کردستان، فرماندار و دادستان شهرستان کامیاران ، خیرین نیک اندیش، صاحبان صنایع، معادن و فعالین حوزه اقتصادی شهرستان، در فرمانداری کامیاران برگزار گردید .

در این مراسم معاون سلامت و اصلاح و تربیت اداره کل زندانهای استان و فرماندار شهرستان کامیاران در سخنانی ضمن گرامیداشت روز ملی حمایت از خانواده زندانیان و تقدیر از خیرین مهروز و نیک اندیش، اظهار کردند؛ با عنایت به اینکه تلاش دستگاه قضایی بر این است که علاوه بر حفظ کرامت انسانی خانواده زندانیان، آسیب‌های تهدید کننده این قشر به حداقل برسد ، تلاشهای انجمن حمایت زندانیان با همراهی خیرین در این زمینه قابل تقدیر است.

در این جشن خیرین نوع دوست کامیارانی بیش از ۵ میلیارد ریال (معادل ۵۰۰ میلیون تومان) به انجمن حمایت خانواده زندانیان شهرستان کمک کردند.

در پایان مراسم نیز با اهدای لوح سپاس از خیرین کامیارانی تجلیل به عمل آمد.

انتهای خبر /

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha