رونمایی از سه تخته فرش دستباف زندانیان باحضور رئیس‌کل دادگستری زنجان

با حضور رئیس کل دادگستری، دادستان، مدیر کل زندان‌ها و جمعی از مسئولین قضایی، سه تخته فرش دستباف زندانیان اردوگاه حرفه آموزی و کاردرمانی زنجان پس از اتمام و برش وارد بازار شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی اداره کل زندان‌های استان زنجان ،با هدف دستیابی به یکی از اولویت‌های اصلی سازمان زندان‌ها در سال جاری، مبنی بر توسعه اشتغال صنعت محور زندانیان، زندان‌های زنجان در بخش‌های مختلف از جمله توسعه کارگاه‌های تولید فرش اقدام به ایجاد اشتغال برای زندانیان و کسب درآمد پایدار برای خانواده‌های آنان نموده است.
در همین راستا و در استمرار تولیدات فرش دستباف زندانیان این هفته نیز سه تخته فرش نفیس حاصل ماه‌ها تلاش زندانیان اردوگاه حرفه آموزی و کاردرمانی زنجان به اتمام و با حضور رئیس کل دادگستری و مسئولین قضایی از دار قالی پایین آمده و رونمایی شد.
در حاشیه این مراسم حجت الاسلام والمسلمین فرجی برحق رئیس کل دادگستری استان و مسئولین قضایی با همراهی مدیر کل زندان‌های زنجان از بخشی از کارگاه‌های اشتغال زندانیان اردوگاه حرفه آموزی و کاردرمانی از جمله کارگاه تازه تاسیس قلم زنی روی مس بازدید و برنامه‌های اشتغال و حرفه‌آموزی زندانیان استان را مطلوب و از کلیه دست‌اندرکاران این اقدام خاص و خداپسندانه قدردانی کرد.

سه تخته فرش دستباف زندانیان زنجان وارد بازار شد


انتهای خبر/

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha