تعیین و تکلیف زندانیان زنجانی در جلسه هیئت ماده ۲۷

دومین جلسه هیئت ماده ۲۷ ساماندهی زندانی زنجان به ریاست حجت الاسلام والمسلمین فرجی برحق رئیس کل دادگستری در سالن جلسات زندان مرکزی زنجان برگزار شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی اداره کل زندان‌های استان زنجان، در این جلسه که با حضور کلیه اعضای هیئت ماده ۲۷ برگزار شد، حجت الاسلام والمسلمین بنیادی مدیر کل زندان‌های زنجان ضمن قدردانی از تعامل نزدیک مسئولین قضایی با مجموعه زندان‌ها گفت:امنیت حاکم در زندان‌های استان مرهون ارتباط نزدیک قضات با زندانیان و رسیدگی منظم به پرونده‌های قضایی و افزایش دیدارهای چهره به چهره با زندانیان است.
بنیادی در این جلسه با ارائه گزارشی از اقدامات قضایی و اصلاحی و تربیتی زندان‌های استان افزود: برای توسعه کمی و کیفی برنامه‌های تربیتی و آموزشی در داخل زندان‌ها نیازمند افزایش آرای مجازات جایگزین حبس در سطح استان هستیم تا با کاهش جمعیت کیفری زندان‌ها در کنار افزایش امنیت پایدار، گام‌های موثری در بازسازگاری اجتماعی زندانیان برداریم .
در این جلسه حجت الاسلام والمسلمین فرجی برحق رئیس کل دادگستری استان نیز با قدردانی از میزبانی زندان‌های زنجان بیان کرد:دستگاه قضایی استان آمادگی دارد تا از تمام ظرفیت‌ها و پتانسیل‌های موجود در جهت بهره‌ کندی از مجازات‌های جایگزین حبس استفاده کندو در کنار این موضوع توجه به بازدارندگی حبس و تامین امنیت آحاد مردم جامعه نیز باید مدنظر باشد.
قبولی اعسار زندانیان زیر ۵۰ میلیون تومان ،رفع موانع دادرسی الکترونیکی، تعیین تکلیف زندانیان مهریه و انتقال زندانیان غیر بومی از استان از مهم‌ترین موارد مورد بررسی در این جلسه بود.
لازم به توضیح است در این جلسه مهم‌ترین مسائل قضایی حوزه زندان‌های استان زنجان مطرح و اعضای حاضر نیز به بیان نقطه نظرات و دیدگاه‌های خود پرداختند.
انتهای خبر/

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha