برگزاری آزمون حفظ قرآن در زندان ملایر با حضور معاون دادگستری استان همدان

محفل قرآنی زندانیان غرب کشور که اسفندماه سال گذشته به میزبانی استان همدان برگزار شد زمینه ساز توسعه و ترویج فعالیت های قرآنی زندانیان استان گردید به گونه ای که اکنون تعداد زیادی از زندانیان استان با حضور در فعالیت های قرآنی منتظر دریافت ارفاقات قانونی می باشند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی اداره کل زندانهای استان همدان، محفل قرآنی اسفند ماه سال گذشته با عنوان قرآن کتاب رهایی که با حضور معاون قوه قضائیه و رئیس سازمان زندانهای کشور در زندان همدان برگزار شد سبب شد تا سایر زندانیان با جدیت بیشتر در دوره های حفظ قرآن شرکت کنند.

در آن مراسم که با حضور زندانیان 6 استان منطقه غرب کشور در زندان مرکزی همدان برگزار شد یکی از زندانیان جرائم مواد مخدر با حفظ 10 جزء از سوره های مبارک قرآن کریم حکم عفو خود را دریافت کرد که همین امر سبب افزایش توجه زندانیان به دوره های قرآنی گردید.

در حال حاضر بیش از 40 نفر از زندانیان زندان ملایر با حضور در دوره های حفظ قرآن از یک تا 20 جزء قرآن را حفظ کرده اند که به صورت دوره ای و هرماه کارشناسان دادگستری با برگزاری آزمون از این زندانیان درخواست های عفو آنها را به کمیسیون عفو می برند.

در مراسمی که هفته گذشته با حضور جلیل آذری معاون دادگستری همدان در زندان ملایر برگزار شد به منظور بررسی شرایط عفو سه زندانی این مرکز مورد آزمون قرار گرفتند.

انتهای خبر /

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha