دیدار چهره به چهره مدیرکل زندان‌های مازندران با زندانیان زندان بهشهر

مدیرکل زندان‌های استان مازندران از زندان شهرستان بهشهر بازدید و از نزدیک در جریان مسائل و مشکلات زندانیان قرار گرفت و دستورات لازم را در جهت رفع مشکلات آنان صادر کرد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی اداره کل زندان های استان مازندران، علی استادی مدیرکل زندان های استان مازندران که به منظور دیدار با مددجویان و بررسی وضعیت بهداشتی، آموزشی و رفاهی در زندان بهشهر حضور یافته بود، با تاکید بر اهمیت زمینه های موثر در ارتقای انگیزه خدمتی برای کارکنان و پرهیز از روزمرگی، اذعان داشت: مدیریت انگیزش شغلی کارکنان، موفقیت پایدار سازمان را رقم می زند و توجه به سرمایه انسانی در عین فرهنگ سازی برای تلاشی جهادی، می تواند چالش ها را از سر راه برداشته و رشد و بالندگی هر مجموعه و سازمان را در پی داشته باشد.

مدیر کل زندان های استان مازندران همچنین ضمن اشاره به تأثیر باورهای دینی و عقیدتی در رشد فکری و اخلاقی زندانیان اظهار داشت: ایجاد محیط شاداب و زیباسازی اماکن موجب ارتقای انگیزه تربیتی و خودسازی در زندانیان می شود که بر اساس آن مسیر بازگشت سالم به جامعه روشن تر می گردد.

وی در ادامه یادآور شد؛ حضور مسئولان در زندان به منظور رسیدگی به درخواست های قانونی زندانیان موجب کاهش آلام ونگرانی و همچنین عاملی موثر بر فرآیند اصلاح پذیری مجرمان و رفع بخشی از مشکلات پیش روی خانواده آنان است.

علی استادی ضمن بازدید از زندان شهرستان بهشهر از نزدیک در جریان مسائل و مشکلات زندانیان قرار گرفت و دستورات لازم را در جهت رفع مشکلات آنان صادر کرد.

انتهای خبر/

دیدار چهره به چهره مدیرکل با زندانیان زندان بهشهر

دیدار چهره به چهره مدیرکل با زندانیان زندان بهشهر

دیدار چهره به چهره مدیرکل با زندانیان زندان بهشهر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha