بازدید و سرکشی معاون سلامت، اصلاح و تربیت زندان‌های استان کردستان از زندان مریوان

معاون سلامت، اصلاح و تربیت اداره کل زندانهای استان کردستان در سفر به شهرستان مرزی مریوان، از بخش های مختلف این زندان بازدید کرد و در دیدار مددجویان به بررسی مشکلات و درخواست های آنان پرداخت.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی اداره کل زندانهای استان کردستان، شهبازی معاون سلامت ، اصلاح و تربیت اداره کل زندانهای استان با حضور در جمع مددجویان زندان مریوان پای درد دل آنها نشست و از نزدیک در جریان دغدغه ها، مشکلات و درخواست های آنان قرار گرفت.

شهبازی در این بازدید از بخش های مختلف زندان مریوان از جمله واحدهای فرهنگی و تربیتی، اجرای احکام، قضایی، بهداشت و درمان، افسرنگهبانی و کارگاه های اشتغال مددجویان بازدید کرد.

وی در بازدید از کارگاه های اشتغال، ضمن تقدیر از فعالیت کارگاه چرم دوزی و معرق کاری، ضمن تأکید بر اقدام در جهت ثبت به موقع فعالیت ها، آمار و اقدامات انجام شده در زندان مریوان در سامانه سازمان زندانهای کشور ، ابراز امیدواری کرد با همکاری بنیاد تعاون و دعوت از کارآفرینان، کارگاه های خیاطی و مکانیک نیز فعال و با عنایت به اهمیت شعار سال و اولویت های اعلامی رئیس سازمان زندان های کشور، در راستای ایجاد کارگاه‌های اشتغال پایدار و صنعت محور اهتمام لازم به عمل آید.

انتهای خبر /

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha