بازدید مدیرکل زندانهای استان کردستان از کانون اصلاح و تربیت سنندج و اندرزگاه نسوان

مدیرکل زندانهای استان کردستان به صورت سرزده از کانون اصلاح و تربیت سنندج بازدید کرد و ضمن بازدید از پروژه های عمرانی و کارگاه های اشتغال، به دیدار چهره به چهره با مددجویان پرداخت.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی اداره کل زندانهای استان کردستان، مجتبی محمدی ، مدیرکل زندانهای استان کردستان به همراه روسای ادارات حفاظت اطلاعات ، بازرسی و فنی و عمرانی اداره کل طی بازدید از کانون اصلاح و تربیت سنندج ، روند عملیات اجرای پروژه های عمرانی کانون و بند نسوان را مورد ارزیابی قرارداد و خواستار تسریع در تکمیل و تحویل پروژه های عمرانی شد.

شایان ذکر است پروژه های عمرانی کانون اصلاح و تربیت و اندرزگاه نسوان سنندج با زیربنای 520 مترمربع شامل؛ کارگاه اشتغال ، فضاهای فرهنگی ، بهداری ، موتورخانه ، غذاخوری ، مهدکودک و خوابگاه پرسنل داخله می باشد.

همچنین بهسازی و نوسازی خوابگاه مددجویان با زیربنای 550 مترمربع نیز آماده بهره برداری است.

محمدی در دیدار چهره به چهره با مددجویان بندهای جوانان و اندرزگاه نسوان به بررسی مشکلات، دغدغه ها و درخواست های آنان پرداخت .

در ادامه مدیرکل زندانهای استان به بازدید از کارگاه های اشتغال و حرفه آموزی بند نسوان و بند جوانان پرداخت و با اشاره به اهمیت شعار سال و اولویت های اعلامی رئیس سازمان زندانها ، بر توسعه اشتغال پایدار در زندانها و کسب مهارت مددجویان تاکید کرد .

وی گفت: با ایجاد کارگاه تولید انواع لامپ های کم مصرف در بند جوانان و همچنین رونق اشتغال بانوان در کارگاه‌های خیاطی و قالیبافی ، قدم بزرگی در تحقق امر اشتغال صنعت محور و خوابگاه_کارگاه برداشته شده است.

انتهای خبر/

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha