خیرین و نیکوکاران در صف اول حمایت از خانواده زندانیان قرار دارند

نشست سالیانه مجمع عمومی انجمن حمایت زندانیان شهرستان ابهر و خرمدره با حضور مدیر کل زندان ها، مسئولین قضایی و اجرایی و خیرین و نیکوکاران شهرستان‌های ابهر و خرمدره در فرمانداری ابهر برگزار شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی اداره کل زندان‌های استان زنجان ،در این جلسه حجت الاسلام والمسلمین بنیادی مدیر کل زندان‌های زنجان با اشاره به اینکه خانواده زندانیان مجرم نموده و نیازمند حمایت هستند گفت: بدون شک خانواده زندانیان از آسیب پذیرترین اقشار جامعه بوده و عدم حمایت از این افراد می‌تواند لطمات جبران ناپذیری بر جامعه وارد کند.
بنیادی در ادامه با اشاره به حدیثی از امام حسین(ع) افزود: حضرت امام حسین(ع) می‌فرماید که حاجات و نیازمندی‌های مردم امانت خداوند در دست شماست که اگر از این کار خسته شوید قطعاً خداوند این فرصت را از شما خواهد گرفت .
مدیرکل زندان‌های زنجان در جمع خیرین و نیکوکاران شهرستان ابهر و خرمدره خاطرنشان کرد: رسیدگی به مشکلات اقتصادی، فرهنگی، اجتماعی و آموزشی همسران و فرزندان زندانیان بدون شک نماد همان حاجات و نیازمندی‌هایی است که امام حسین(ع) در حدیث خودفرموده که امیدواریم خیرین و نیکوکاران فهیم شهرستان‌های ابهر و خرمدره همانند اقدامات ماندگار خود در آزادی زندانیان جرائم غیر عمد نگاه ویژه‌ای به حمایت از خانواده زندانیان نیازمند داشته باشند.
حجت الاسلام والمسلمین بنیادی در ادامه با اشاره به فرمایشات رهبر معظم انقلاب(مدظله العالی) در خصوص حضور حداکثری مردم در انتخابات ریاست جمهوری در ۸ تیر ماه سال جاری کلیه حاضرین را جهت شرکت در این اقدام ملی دعوت کرد.
لازم به توضیح است در ابتدای این جلسه طاهرخانی دادستان شهرستان ابهر و رئیس هیئت مدیره انجمن حمایت زندانیان شهرستان ابهر و خرمدره نیز با قدردانی از حضور خیرین و نیکوکاران در مراسم گرامیداشت روز حمایت از خانواده زندانیان ،به بخشی از آسیب‌های اجتماعی و فرهنگی ناشی از حبس سرپرست خانواده اشاره و ضمن ارائه گزارشی از اقدامات دستگاه قضایی شهرستان‌های ابهر و خرمدره در کاهش آسیب‌های این اقشار ضعیف جامعه، حمایت حداکثری خیرین و نیکوکاران فهیم شهرستان ابهر و خرمدره را در جهت حمایت حداکثری از این افراد خواستار شدند.
در این جلسه ذوالقدر فرماندار شهرستان ابهر نیز با خیر مقدم به مدیر کل زندان‌ها، مسئولین قضایی و خیرین و نیکوکاران حاضر در جلسه ،آمادگی شهرستان ابهر را در برگزاری هرچه باشکوه‌تر انتخابات ریاست جمهوری در ۸ تیر ماه اعلام و از تمامی حاضرین جهت شرکت در این اقدام عبادی و سیاسی دعوت به عمل آورد.

 خیرین و نیکوکاران در صف اول حمایت از خانواده زندانیان قرار دارند
پایان بخش مراسم مجمع عمومی انجمن حمایت از زندانیان شهرستان‌های ابهر و خرمدره جمع آوری کمک‌های خیرین و برگزاری انتخابات بازرسین این مجمع بود.
انتهای خبر/

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha